شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts) خبر از در دسترس قرار گرفتن یک بازی جدید از طریق کمپین «On the House» برنامه Origin داد. به لطف این کمپین، کاربران این سرویس می‌توانند به صورت رایگان نسخه سال بازی Plants vs. Zombies را دریافت کنند. مطابق معمول، برای دریافت این بازی باید حسابی کاربری در سرویس Origin […]

نسخه سال Plants vs. Zombies بصورت رایگان در دسترس قرار گرفت

شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts) خبر از در دسترس قرار گرفتن یک بازی جدید از طریق کمپین «On the House» برنامه Origin داد. به لطف این کمپین، کاربران این سرویس می‌توانند به صورت رایگان نسخه سال بازی Plants vs. Zombies را دریافت کنند.

مطابق معمول، برای دریافت این بازی باید حسابی کاربری در سرویس Origin داشته باشید و پس از آن به این نشانی رجوع کرده و بازی Plants vs. Zombies GOTY Edition را به آرشیو عناوین خود در این سرویس بیفزایید. پس از آن، تا زمانی که مشترک سرویس Origin باشید می‌توانید بازی مورد بحث را دریافت کنید.

لازم به ذکر است که این بازی برای تمامی بازیکنان در دسترس قرار دارد و نیازی به اشتراک سرویس‌هایی نظیر Origin Access و برنامه‌هایی مشابه نیست. همچنین باید اشاره کنیم که Plants vs. Zombies GOTY Edition برای همیشه به صورت رایگان قابل دسترس نخواهد بود بنابراین هر چه سریعتر برای دریافت این بازی اقدام کنید.

همانطور که احتمالاً مطلع هستید، Plants vs. Zombies GOTY Edition تنها بازی‌ای نیست که به صورت رایگان در دسترس دارندگان سرویس Origin قرار گرفته است. پیشتر، شرکت الکترونیک آرتس بازی‌هایی نظیر SteamWorld Dig، Medal of Honor: Pacific Assault، Mass Effect 2 و Need for Speed: Most Wanted را از طریق این سرویس در دسترس بازیکنان قرار داده بود.

بازی Plants vs. Zombies GOTY Edition برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس ۳۶۰، رایانه‌های شخصی و تلفن‌های همراه مبتنی بر سیستم‌عامل‌های آندروید و iOS در دسترس قرار دارد.

منبع متن: gamefa