Titanfall 2

در کنفرانس جهانی تکنولوژی UBS که این هفته در سان‌فرانسیسکو برگزار شد، "بلیک یورگنسن" (Blake Jorgensen) مدیر مالی کمپانی EA در مورد خرید استودیو Respawn صحبت‌هایی کرد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Dualshockers، آقای یورگنسن با پذیرفتن این‌که EA در ده سال اخیر "عملکرد  نامتعادلی" در زمینه خرید استودیوها داشته عنوان کرد که این کمپانی اکنون در وضعیت خیلی بهتری قرار دارد. به گفته یورگنسن استودیو Respawn Entertainment یک استودیوی خاص برای EA است زیرا همکاری این دو با هم سابقه‌ای طولانی دارد. این استودیو "دو تیم از بهترین تیم‌های بازیسازی جهان" را در اختیار دارد و وینس زامپلا یک "توسعه‌دهنده خلاق و فوق‌العاده" است که "گروهی از بازیسازان سطح اول جهان را گرد هم آورده است."

یورگنسن در ادامه صحبت‌های خود به این موضوع اشاره کرد که "خرید این استودیو از مدت‌ها پیش در برنامه EA بود." EA از این قرارداد بسیار راضی است و ادغام و هماهنگ شدن این استودیو با EA بسیار آسان خواهد بود.

Respawn نیز به تازگی اعلام کرده بود که از پیوستن به EA بسیار راضی است زیرا رقابت روز به روز سخت‌تر می‌شود و آن‌ها به تنهایی قادر نیستند بسیاری از کارهایی را که دوست دارند انجام دهند، مانند مدیریت سرویس‌های لایو؛ هرچند EA‌ همواره به این استودیو در این زمینه‌ها کمک کرده است ولی ادغام شدن با EA بیش‌تر برای آن‌ها سودمند خواهد بود.

یورگنسن عنوان کرد که ممکن است Respawn در نهایت به موتور گرافیکی Frostbite رو آورد. هنوز مشخص نیست که "این اتفاق چگونه عملی خواهد شد ولی EA‌ تمایل دارد به استفاده از موتور گرافیکی خود ادامه دهد."

به گفته ایشان روند ادغام Respawn با EA باید "بدون نقص و بسیار سریع" انجام شود و کار بر روی سری جدید Titanfall‌ و Star Wars از سر گرفته شود و "برای آینده نیز برنامه ریزی شود" که این برنامه ممکن است توسعه سری بازی‌های جدید و یا ادامه سری بازی‌های فعلی باشد.

در نهایت آقای یورگنسن خاطرنشان کرد که "استودیوهای دیگری نیز وجود دارند که ممکن است در آینده بخواهند عضو یک کمپانی بزرگ باشند." EA تلاش می‌کند تا رابطه خوب خود را با افراد حاضر در صنعت بازیسازی حفظ کند و معتقد است که کماکان فرصت‌هایی برای خریدها و ادغام‌های بیش‌تر در این حوزه وجود دارد. این کمپانی علاقه‌مند است که تجارت خود را در بعضی از بخش‌ها گسترش دهد و "ممکن است چنین خریدها و ادغام‌هایی به این گسترش کمک کنند."

منبع متن: pardisgame