با نمرات LEGO Marvel Super Heroes 2 همراه باشید؛ تجربه‌ای سرگرم‌ کننده اما بدون تغییر

LEGO Marvel Super Heroes 2 روز گذشته (23 آبان) به‌طور رسمی برای دارندگان کنسول‌های PS4، Xbox One و Nintendo Switch در کنار پلتفرم PC در دسترس قرار گرفت. بازی تاکنون با 22 نقد متای متوسط 73 را به‌دست آورده که نسبت به متای 83 نسخه قبل، پسرفت قابل توجهی به حساب می‌آید. در ادامه می‌توانید لیست کامل نمرات را مشاهده کنید. توجه داشته باشید که در صورت تغییر در متا، این پست به‌روزرسانی خواهد شد:

Vgames: 94

"LEGO Marvel Super Heroes 2 عنوانی است که شما را دوباره با تمام قهرمانان مورد علاقه‌تان متحد می‌کند که هرکدام توانایی‌ها، قابلیت‌ها و نقش خود را در داستان اصلی دارند. احتمالا با مقداری مشکلات فنی مواجه می‌شوید اما نمی‌تواند به تجربه شما لطمه جدی بزند."

GamesRadar+: 80

"اگر مقداری مشکلات فنی و جزئی را کنار بگذاریم، Lego Marvel Super Heroes 2 سال بزرگی را برای برنامه‌های وابسته به کتاب‌های کمیک با ماجراجویی جالب و متنوع آغاز می‌کند."

IGN: 80

"LEGO Marvel Super Heroes 2 انحراف زیادی در قالب مثبت LEGO ایجاد نمی‌کند اما محیط‌های گسترده، قهرمانان و توانایی‌های متنوع آن‌ها تجربه بازی را جالب می‌سازند؛ خصوصا در حالت Co-Op. مبارزات همچنان کاملا ساده هستند و گاهی اوقات سخت است که حدس بزنیم چه کاری را در مرحله بعد باید انجام داد اما داستان آن به اندازه کافی شاد و جالب بوده که مشکلات آن را به فراموشی بسپاریم." 

 

دانلود با کیفیت SD - دانلود با کیفیت HD

Critical Hit: 75

"بزرگ‌تر، جسورتر و درخشان‌تر از همیشه اما فرمول LEGO در LEGO Marvel Super Heroes 2 بدون تغییر مانده است. علاوه بر این، شاهد خدمات ضعیف، جلوه‌های بصری نه چندان خوب و محتویات پوچ هستیم."

IGN Italia: 72

"LEGO Marvel Super Heroes 2 گرافیک خوب و تعداد زیادی از قهرمانان مارول را برای آزادسازی دارد اما همچنین به آرامی پیش‌ می‌رود و مشکلاتی در Level Design خود داشته است."

Game Informer: 60

"این عنوان، مخاطبان کودک و جوان‌تر را هدف قرار داده و تصور می‌کنم بسیاری از آن‌ها زمانی که مبارزه با یک باس به پایان نمی‌رسد، فکر می‌کنند کار اشتباهی را انجام می‌دهند و متوجه نمی‌شوند که دکمه مربوط به رفتن به فاز بعدی مبارزه، به دلایل نامشخصی برروی صفحه نمی‌آید. شاید با انتشار یک به‌روزرسان، این مشکلات از بین بروند. متاسفانه فعلا هیچ‌کدام این‌ها رفع نشده‌اند و باید وضعیت فعلی بازی را نقد کنم. در حال حاضر بازی را به هیچ شخصی پیشنهاد نمی‌دهم و اهمیت ندارد عشق آن‌ها نسبت به Lego، مارول یا دوران طلایی گذشته TT Games تا چه حد عمیق باشد."

Push Square: 50

"تجربه LEGO Marvel Super Heroes 2 نبردی ثابت بین ورود به آن به خاطر دلربایی نام TT Games و خسته شدن از آن به دلیل گیم‌پلی تکراری است. همان‌قدر که لحظات بی‌نقصی در بازی می‌بینیم، شاهد وجود موقعیت‌های فراموش‌شدنی هم هستیم اما اگر بتوانید با کمبودهای داستانی کنار بیایید، پس ساعت‌هایی جالب و سرگرم‌کننده‌ خواهید داشت. با این حال، چنین تلاش‌های متوسطی نشان می‌دهند که سری LEGO نیاز به ایجاد تغییراتی دارد."

Metacritic: 73/100

منبع متن: pardisgame