وجود لوت باکس‌ها در برخی بازی‌ها ممکن است تعادل را در این عناوین از بین ببرد. تحلیل‌گران معتقدند که در حال حاضر درآمد لوت باکس‌ها بسیار بالا است و همین موضوع باعث می‌شود تا استودیو‌ها این روند را تغییر ندهند.  شاید لوت‌باکس‌های جزو بدترین راه‌های درآمدزایی در بازی‌های ویدیویی باشند. با وجود لوت باکس‌ها بازیکنان […]

تحلیل‌گران معتقدند لوت باکس‌ها به قدری درآمدزا هستند که استودیو‌ها آن‌ها را کنار نخواهند گذاشت

وجود لوت باکس‌ها در برخی بازی‌ها ممکن است تعادل را در این عناوین از بین ببرد. تحلیل‌گران معتقدند که در حال حاضر درآمد لوت باکس‌ها بسیار بالا است و همین موضوع باعث می‌شود تا استودیو‌ها این روند را تغییر ندهند. 

شاید لوت‌باکس‌های جزو بدترین راه‌های درآمدزایی در بازی‌های ویدیویی باشند. با وجود لوت باکس‌ها بازیکنان باید پول بپردازند تا شانسی در بدست آوردن ویژگی‌های مورد نظرشان داشته باشند و اگر این قضیه به درستی بررسی نشود، تعادل در بازی‌ها برقرار نمی‌شود. بسیاری از طرفداران نیز مخالف این موضوع هستند و Battlefront 2، مصداق بارز این اتفاق است.

لوییز وارد، مدیر تحقیقات بخش گیمینگ، واقعیت مجازی و واقعیت افزوده IDC، در گفتگو با Glixel اعلام کرد که درآمد بالای شرکت‌ها از لوت باکس‌ها باعث می‌شود تا این شرکت‌ها در حال حاضر این رویه را تغییر ندهند. وارد در این باره گفت:

درآمد سیستم لوت‌باکس بیش از آن چیزی است که باعث شود استودیو‌ها آن را کنار بگذارند. بازیکنان نیز از این موضوع استقبال نمی‌کنند چرا که این تغییری است که چگونگی کارکرد آن، هنوز مشخص نیست.

وارد افزود:

بازی‌ها دارند به سرویس‌ها تبدیل می‌شوند. سرویس‌هایی که عرضه آن‌ها تازه شروع درآمدزایی است و با وجود مجموعه‌ای بزرگ و طرفداران زیادی که سال به سال این بازی‌ها را تجربه می‌کنند، این درآمدزایی ادامه دارد.

لوت باکس‌ها می‌‌توانند مشکل بزرگی در وجود تعادل در بازی‌ها به وجود بیاورند و همین موضوع باعث نگرانی بسیاری از بازیکنان شده است. تاثیرات منفی آن را نیز می‌توان در عناوینی همچون Battlefront 2 مشاهده کرد.

 

منبع متن: gamefa