Star Wars: Battlefront 2 بزودی منتشر خواهد شد و اگر شما مایل هستید که این بازی را بر روی PC تجربه کنید، می‌توانید از طریق درایور جدید Nvidia عملکرد اجرایی بسیار بهتر و بهینه‌تری را دریافت کنید.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از PC Gamer، در ورژن 388.31 درایور GPU شرکت Nvidia، بهینه‌سازی‌هایی برای دریافت بهترین عملکرد در سه بازی Destiny 2 ، Injustice 2 و Star Wars: Battlefront 2 صورت گرفته است. تاثیرگذاری این بروزرسان بسیار بیشتر از آنچه که فکر می‌کنید خواهد بود. مثلا Nvidia وعده داده که با دانلود و نصب آن، 53% عملکرد اجرایی بهتری در بازی Destiny 2 خواهید داشت. در اطلاعیه این شرکت آمده است:

"تیم فنی درایورهای ما بخش بزرگی از زمان خود را در پیش از عرضه بازی‌ها صرف بهینه‌سازی عملکرد آن‌ها بروی کارت‌های گرافیکمان می‌کند. اما کار این تیم در زمان عرضه بازی تمام نمی‌شود و آن‌ها پس از انتشار بازی نیز با همکاری سازندگانِ آن بازی به بهینه‌سازی کدها و درایورها برای ارائه بهترین تجربه به شما مشغول می‌شوند. 

بزرگ‌ترین نتیجه این تلاش‌ها را شما می‌توانید در Destiny 2 مشاهده کنید، به طوری که بازی با بروزرسان جدیدِ درایورهای ما، 53% عملکرد بهینه‌تری پیدا می‌کند و بواسطه آن شما می‌توانید نرخ فریم بالاتری را در بازی دریافت کنید و با افزایش حجم پردازش و رندر بازی یک تجربه بزرگ گرافیکی را شاهد باشید"

به طور کلی Nvidia در جدول زیر، میزان بهبود عملکرد بازی Destiny 2 در کارت‌های گرافیکی خود را نمایش داده است:


این ادعا که با این بروزرسان، 53% عملکرد بازی Destiny 2 بهبود می‌یابد، بسیار جسورانه و اغراق‌آمیز به نظر می‌رسد. بخاطر همین تحلیلگر سایت PC Gamer با بروز کردن درایور خود، بار دیگر عملکرد اجرایی بازی را تست کرد و متوجه شد که تعاریف Nvidia اصلا اغراق آمیز نبوده است.

همانطور که در تصاویر زیر مشاهده می‌کنید، عملکرد بازی بر روی کارت‌های گرافیک GTX 1080Ti و GTX 1070 و GTX 1060 حداقل سی درصد بهبود پیدا می‌کند و در برخی از موارد به میزان اعلامی Nvidia نزدیک می‌شود.


همچنین در کنار Destiny 2، این بروزرسان باعث می‌شود تا شما عملکرد اجرایی بهتری را در دو بازی  Injustice 2 و Star Wars: Battlefront 2 دریافت کنید.

 در آخر شما می‌توانید از طریق این لینک و یا این لینک بروزرسان جدید را دریافت کنید.

منبع متن: pardisgame