اشاره کوجیما به مدل واقعی پلاک‌های نورمن ریدوس

حدودا یک سال و نیم از معرفی عنوان Death Stranding می‌گذرد و از آن زمان هواداران با کنکاش دو تریلر منتشر شده،  نظریات و تئوری‌های خود در مورد این بازی را ارائه داده‌اند. یکی از مشهورترین نظریاتی که مردم به ان اعتقاد دارند، امکان سفر در زمان در این بازی است.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Kutaku، کوجیما، نویسنده و کارگردان بازی Death Stranding، اخیرا در توییتر تصویری از مدل واقعی پلاک‌هایی که در تریلر نخست به گردن "نورمن ریدوس" آویخته شده بود منتشر کرد. کوجیما در توضیح این تصویر نوشت:

"اکنون مدل واقعی چیزی که نورمن ریدوس در Death Stranding پوشیده بود، بر اساس همان مدل دیجیتالی‌اش از جنس تیتانیوم ساخته شده. این هنوز مدل اولیه آن است و به دنبال آن هستیم تا به بازار عرضه‌اش کنیم."

حدس من این است که احتمالا این پلاک را در نسخه کالکتور ادیشن بازی مشاهده کنیم و کوجیما گویا با انتشار این تصویر اشاره‌ای هم داشته به همان نظریه مربوط به سفر در زمان، سیاهچاله‌ها و ...

فرمولی که روی پلاک مشاهده می‌کنید در واقع فرمول "شعاع شوارتزشیلد" نام دارد. شعاع شوارتزشیلد، شعاعی است که بر طبق معادلات متریک برای سیاهچاله‌ها تعیین می‌شود و نام شعاعی در فیزیک است که تمام اجسامی که در آن وارد می‌شوند در یک نقطه گرد هم می‌آیند (مرکز سیاهچاله). از آنجایی که من فیزیکدان نیستم، پیشنهاد می‌کنم در اینترنت بیشتر در مورد این فرمول تحقیق کنید تا اطلاعات کامل‌تری در مورد آن به‌دست آورید. اما به‌صورت کلی بخواهیم بگوییم، اشاره‌های مختلف در تریلرها و همین فرمول، ذهن را به این سمت سوق می‌دهد که احتمالا در بازی چیزی مربوط به تلپورت کردن یا سفر در زمان خواهیم دید.

امید می‌رود در مراسم PSX 2017 که تا ماه آینده برگزار می‌شود، کوجیما اطلاعات بیشتری از بازی مرموز خود منتشر کند. 

منبع متن: pardisgame