شرکت Sega اولین تصاویر از بازی Shining Resonance را منتشر کرد در حالی که توسعه دهنده این بازی اعلام می دارد که هدف آن ها توسعه عناوین بیشتری از این سری و عرضه آن ها در سطج جهان است. در ادامه این خبر و جزئیات آن با گیمفا همراه باشید! موضوع امروز مجله هفتگی Famitsu […]

اطلاعات جدید از بازی Shining Resonance منتشر شد

شرکت Sega اولین تصاویر از بازی Shining Resonance را منتشر کرد در حالی که توسعه دهنده این بازی اعلام می دارد که هدف آن ها توسعه عناوین بیشتری از این سری و عرضه آن ها در سطج جهان است. در ادامه این خبر و جزئیات آن با گیمفا همراه باشید!

موضوع امروز مجله هفتگی Famitsu مربوط به انتشار اطلاعات جدیدی از عنوان انحصاری کنسول پلی استیشن ۴ یعنی Shining Resonance Refrain می شود که نسخه بازسازی شده ای از عنوانی به همین نام برای کنسول پلی استیشن ۳ است که در سال ۲۰۱۴ در بازار عرضه شده بود.

اولین نکته این است که ما درباره حالت Resonance mode اطلاعاتی کسب می کنیم که محتوای داستانی جدیدی را به بازی اضافه می کند که با محوریت Excela Noa Aura و Jenius Aeon خواهد بود. این دو شخصیت از شروع بازی، قابل بازی خواهند بود. نسخه ابتدایی بازی به همراه یک بسته الحاقی با نام DLC 150 عرضه شده بود که رویدادهای داستانی، لباس ها و بسیاری چیز دیگر به بازی اضافه می کرد. تمامی این موارد در نسخه بهبود یافته نیز موجود خواهند بود. همچنین این نکته که بازی در فریم ریت ۶۰ اجرا خواهد شد رسماً تایید شده است. همچنین یک قطعه موسیقی جدید توسط گروه Elements Garden (گروهی که موسیقی اصلی بازی را نیز تولید کرده بودند) برای این بازی تدارک دیده شده است که با نام Eternal Color شناخته می شود و با صدای Kirika(Saoir Hayami) خوانده شده است. علاوه بر آن تم موسیقایی اصلی بازی نیز در این عنوان همچنان حضور خواهد داشت.

طرفداران شخصیت Kirika بی شک هنگامی که بفهمند لباس های Black Lotus و Red Lotus طراحی شده توسط تونی تاکا به این بازی اضافه خواهند شد بسیار خوشحال خواهند شد. در این مقاله همچنین شاهد مصاحبه ای با تولیدکننده بازی یعنی آقای Makuto Suzuki خواهیم بود که قبلاً زیاد در متن توسعه این بازی ها قرار نداشت اما از زمانی که قرار شد یک نسخه بهبود یافته از این بازی در بازار عرضه شود بسیار برای توسعه و برنامه ریزی آن تلاش و کوشش کرده است. او همچنین مشغول همکاری با طراح شخصیت ها یعنی آقای Tony Taka نیز می باشد.

خوشبختانه محتوای که برای Excela و Jenius در نسخه بهبودیافته در نظر گرفته شده بود با افزایش خیلی خوبی رو به رو شده است، چیزی در حدود ۲ برابر محتوایی که در نسخه اصلی بازی موجود بود. همچنین رویدادهای جدیدی با تمرکز بر روی شخصیت Yuma در نظر گرفته شده است. جالب ترین بخش این مصاحبه، بخش جمع بندی آن است که در آن، آقای سوزوکی اعلام می دارد که هم او و هم آقای تونی تاکا تصمیم گرفته اند تا این سری را دوباره به زندگی برگردانند و ارائه این نسخه بهبودیافته تنها اولین قدم در این راستاست. او همچنین اشاره می کند که علی رغم اینکه این بازی ها تنها در کشور ژاپن عرضه می شود، آن ها علاقه زیادی برای عرضه بازی در سطح جهانی دارد و تمام تلاش خود را برای تحقق این امر خواهند کرد. اگر این به معنی عرضه بازی در سطح جهانی نیست، دیگر نمی دانیم که به چه چیزی باید اعتماد بکنیم.

مراحل توسعه بازی حدود ۹۰ درصد تکمیل شده است و این بازی در تاریخ ۲۹ مارچ سال ۲۰۱۸ میلادی در بازار ژاپن عرضه خواهد شد.

منبع متن: gamefa