امروز شرکت Nihon Falcom رسماً از نسخه بهبودیافته عنوان The Legend of Heroes: Trails of Cold Steel برای کنسول پلی استیشن ۴ که قبلاً اخباری از آن به بیرون درز کرده بود رونمایی کرد. در ادامه این خبر و جزئیات آن با گیمفا همراه باشید! شرکت Nihon Falcom رسما از بازی The Legend of Heroes: […]

نسخه بهبودیافته عنوان The Legend of Heroes: Trails of Cold برای پلی‌استیشن ۴ معرفی شد

امروز شرکت Nihon Falcom رسماً از نسخه بهبودیافته عنوان The Legend of Heroes: Trails of Cold Steel برای کنسول پلی استیشن ۴ که قبلاً اخباری از آن به بیرون درز کرده بود رونمایی کرد. در ادامه این خبر و جزئیات آن با گیمفا همراه باشید!

شرکت Nihon Falcom رسما از بازی The Legend of Heroes: Trails of Cold Steel که یک نسخه بازسازی شده از بازی اصلی برای کنسول پلی استیشن ۴ است رونمایی کرد. این نسخه جدید از بازی با نام The Legend of Heroes: Trails of Cold Steel I: Kai – Thors Military Academy 1204 شناخته خواهد شد. این عنوان در تاریخ ۸ مارچ سال ۲۰۱۸ به صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن ۴ عرضه خواهد شد و قیمت آن نیز حدود ۳۵۰۰ ینِ ژاپن به همراه مالیات خواهد بود.

این بازی به محض عرضه تعدادی به روز رسانی دریافت خواهد کرد که از جمله آن ها می توانیم به به روز رسانی نسخه پلی استیشن ۴ پرو این بازی اشاره کنیم که پشتیبانی از رزولوشن ۴K و همچنین فریم ریت ۶۰ را برای این بازی به ارمغان خواهد آورد. همچنین بهبود کیفیت صدای بازی و حالت جدید Fast Skip Mode که به شما اجازه می دهد با دو یا سه بار فشار دادن یک دکمه به همان مقدار سریع تر بروید نیز از دیگر موارد اضافه شده به این بازی محسوب می شوند. علاوه بر این ها، این بازی از قابلیت Cross-save بین کنسول های پلی استیشن ۳ و پلی استیشن ویتا نیز بهره مند است. همچنین بارگذاری یک ذخیره از عنوان تازه عرضه شده The Legend of Heroes: Trails of Cold Steel III به شما این امکان را می دهد تا لباس های اضافی و جوایزی را در داخل این بازی دریافت بکنید.

کسانی که این بازی را در روز اول عرضه خریداری بکنند نیز یک جعبه هدیه دریافت خواهند کرد که هدایایی برای Class IV به همراه خواهد داشت.

خبر دیگری که از این بازی منتشر شد مبنی بر این بود که نسخه های اصلی این بازی یعنی The Legend of Heroes: Trails of Cold Steel و The Legend of Heroes: Trails of Cold Steel II نیز از مرز ۱ میلیون نسخه فروخته شده در سطح جهان گذر کردند.

منبع متن: gamefa