شاید بازی‌هایی بوده‌اند که ما به آن‌ها علاقه‌مند بودیم اما نتوانسته‌ایم دیگران را مجاب کنیم تا این عناوین را تجربه کنند. این همان مشکلی است که کریس کارلا (Chris Charla)، قصد دارد با کمک گیک پس اکس‌باکس (Xbox Game Pass)  رفع کند.  در گفتگو با Ausgamers.com، کارلا اعلام کرده که سرویس‌هایی مانند Games with Gold […]

مایکروسافت امیدوار است با کمک اکس‌باکس گیم پس، عناوین مستقل را به بازارهای جدید معرفی کند

شاید بازی‌هایی بوده‌اند که ما به آن‌ها علاقه‌مند بودیم اما نتوانسته‌ایم دیگران را مجاب کنیم تا این عناوین را تجربه کنند. این همان مشکلی است که کریس کارلا (Chris Charla)، قصد دارد با کمک گیک پس اکس‌باکس (Xbox Game Pass)  رفع کند. 

در گفتگو با Ausgamers.com، کارلا اعلام کرده که سرویس‌هایی مانند Games with Gold و یا گیم پس، تلاش می‌کنند تا عناوین کوچک‌ اما فوق‌العاده را در اختیار بازیکنان قرار دهند. او در این باره گفت:

بازار اکس‌باکس به گونه‌ای است که بازی‌های خوب موفق می‌شوند و بازی‌های به خوبی این عناوین نیستند، شکست می‌خورند. اما شرایطی پیش می‌آید که شما از با خودتان می‌گویید “چرا؟! همه باید این بازی را تجربه کنند.”

کارلا افزود:

اما نکته خوش‌حال کننده این است که به کمک سرویس‌هایی مانند گیم پس می‌توانید این بازی‌ها را در معرضه دید بازیکنان قرار دهید تا شاید افراد بیشتری نسبت به آن‌ها علاقه نشان بدهند. در همین حال ما سعی می‌کنیم تا این موضوع را دقیق‌تر بررسی کنیم. یکی از مشکلات استودیو‌های مستقل، دیده نشدن بازی‌هایشان است. همیشه این سوالات وجود دارند که چگونه متمایز شویم؟ چگونه خودمان را نشان دهیم؟ چگونه مطمئن شویم که می‌توانیم بازی را در اختیار بازیکنان علاقه‌مند قرار دهیم؟ ما سعی می‌کنیم که این مشکلات را با سرویس‌هایمان رفع کنیم.

کارلا معتقد است که گیم پس می‌تواند بازی‌های مستقل و کوچک‌تر را در معرض دید همگان قرار دهد تا آن‌ها بتوانند علاقه‌مندان خود را پیدا کنند. سرویس گیم پس مایکروسافت که به تازگی فعال شده، تا به اینجا مورد استقبال بازیکنان قرار گرفته.

منبع متن: gamefa