جهت مساعدت شعبه Montreal در ساخت و توسعه عنوان Far Cry 5، شرکت یوبی‌سافت قرار است در اوایل سال ۲۰۱۸ استودیویی جدید در شهر برلینِ آلمان تاسیس نماید. امروز شرکت یوبی‌سافت اعلام نمود که استودیوی جدید آن‌ها قرار است در شهر برلینِ آلمان و در اوایل سال ۲۰۱۸ شروع بکار کند. براساس آنچه که گفته شده […]

آغاز بکار شعبه برلین یوبی‌سافت از اوایل سال ۲۰۱۸

جهت مساعدت شعبه Montreal در ساخت و توسعه عنوان Far Cry 5، شرکت یوبی‌سافت قرار است در اوایل سال ۲۰۱۸ استودیویی جدید در شهر برلینِ آلمان تاسیس نماید.

امروز شرکت یوبی‌سافت اعلام نمود که استودیوی جدید آن‌ها قرار است در شهر برلینِ آلمان و در اوایل سال ۲۰۱۸ شروع بکار کند. براساس آنچه که گفته شده اولین پروژه شعبه مذکور بعنوان یک استودیوی جدید، مشارکت در ساخت و توسعه عنوان جهان‌باز – تیراندازی اول‌شخص Far Cry 5 خواهد بود؛ که قرار است در دنیای مدرن مونتانا رقم بخورد. در این عنوان بازیکنان کنترل افسر ارشد پلیسی در شهر Hope County ایالت مونتانا را بدست خواهند گرفت، که خود را درگیر نزاعی با فرقه‌ای متعصب تحت‌نام Project می‌یابد.

لازم بذکر است استودیوی برلین بجای گزارش دادن به شرکت مادر خود، قرار است به شرکت Blue Byte – یکی دیگر از شرکت‌های زیرمجموعه یوبی‌سافت که بیشتر آن‌ را بخاطر کاربرروی عناوینی همچون: For Honor، عنوان در دست ساخت Skull & Bones و Tom Clancy’s Rainbow Six Siege می‌شناسیم – گزارش دهند. همچنین در ادامه گفته شده که استودیوی برلین کار خود را با تیمی متشکل از ۵۰ نفر که رهبری آن‌ها را Istvan Tajnay – وی پیش از این در شرکت Blue Byte در سمت مدیر اجرایی مشغول بکار بوده است – برعهده دارد، آغاز خواهد نمود.

البته این اولین استودیویی نیست که ناشر فرانسوی تاسیس کرده است؛ اوایل سال جاری آن‌ها خبر از شروع بکار استودیویی در استکهلمِ سوئد دادند. تمرکز اصلی این شعبه برروی ساخت عناوین AAA برای پلتفرم‌های مختلف است. در حال حاضر هنوز تاریخ دقیق شروع فعالیت شعبه برلین یوبی‌سافت غیر از ذکر “اوایل سال ۲۰۱۸” مشخص نشده است. عنوان Far Cry 5 نیز قرار است در تاریخ ۲۷ فوریه ۲۰۱۸ (۸ اسفند ۱۳۹۶) برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان منتشر شود. 

منبع متن: gamefa