در برنامه این هفته پردیسکست "فرزین جهانبخش" بازیساز مستقل ایرانی برامون از "شهرزاد" و سختی ترجمه ضرب المثلهای فارسی برای خارجیها صحبت میکنه. محمد به اینکه چهطور انشعاب استدیو Starbreeze به خلق ریبوتهای داستانمحور "ولفنشتاین" منجر شدن میپردازه، بعد به اصرار کسرا دنبال طراح ارشد سری "دارکسایدرز" و پروژههای شخصیش میگردیم و در نهایت هم وقتی سینا سیستم نمرهدهی پردیسگیم رو موشکافی میکنه، یک گریزی هم به اون نقد معروفمون از "آنچارتد 4" میزنیم.
پردیسکست، پادکست هفتگی وبسایت پردیسگیم هستش که شما میتونید از طریق سایت ما، کانال تلگرام، صفحه اینستاگرام و ساوندکلاد بهش دسترسی پیدا کنید. همچنین علاقهمندان به هنر موسیقی، میتوانید برای شنیدن موسیقیهای درون پادکست، به کانال دوستان ما یعنی @jumpinourspace سر بزنید.
با سومین قسمت از پردیسکست همراه باشید ...
1:00 تا 2:45 - مقدمه
4:00 تا 20:00 - بررسی بازی ایرانی شهرزاد و گپ و گفتی با "فرزین جهانبخش"
20:00 تا 35:00 - بررسی Wolfenstein II: The New Colossus
36:00 تا 52:00 - بررسی L.A.Noir
53:00 تا 1:01:00 - بررسی Battle Chasers
1:04:00 تا 1:19:00 - بررسی حواشی داغ این روزها؛ پرداختهای درون برنامهای
1:20:00 تا 1:53:00 - مروری بر اخبار مهم هفته
1:54:00 تا 2:12:00 - مروری بر سیستم نمرهدهی و نقد در پردیسگیم
منبع متن: pardisgame