ساعاتی پیش استودیو Warhorse Studios اقدام به انتشار تریلری جدید از بازی مهیج Kingdom Come: Deliverance کرد.

بنابر گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DSOGaming، در این تریلر جدید سازندگان به نمایش راه‌های مختلفی می‌پردازند که بازیکنان از آن طریق می‌توانند به انجام دادن و تکمیل ماموریت‌ها بپردازند.

آنجور که از تریلر پیداست، "لرد هانوس" (Lord Hanus) بازیکنان را به سمت Neuhof می‌فرستد تا اطلاعاتی در خصوص آن بدست بیاورند. برای به پایان رساندن این ماموریت چندین راه در نظر گرفته شده است؛ به عنوان مثال شما می‌توانید از سیستم گفتگو و سازش بهره بگیرید یا تیغی تیز شمشیر خود را به دشمنان نشان دهید و یا از سیستم مخفی کاری استفاده نمایید.

در ابتدا شما نقش آهنگری روستایی به نام "هنری" (Henry) را ایفا خواهید کرد که بعد از وقوع جنایاتی تلخ و به قتل رسیدن سایر افراد خانواده‌ی خود و اهالی روستا به قیام دست می‌زنید.

بازی Kingdom Come: Deliverance عنوانی جهان بازی مبتنی بر وقایع واقعی بوده که به طور کلی از داستان خطی دوری کرده و دنیایی پویا همراه با چالش‌های جنگی مختلفی را فراهم کرده است. سازندگان جهت تولید بازی از موتور CRYENGINE استفاده کرده‌اند و در نهایت لازم به‌ذکر بوده که علاقه‌مندان می‌توانند در 2 اسفند 96 به تجربه این عنوان جذاب بپردازند.


کیفیت SD | کیفیت HD

منبع متن: pardisgame