سازنده و ناشر Dead by Daylight یعنی Behaviour Digital و Starbreeze Publishing، از عرضه‌ی رسمی این عنوان در هنگ کنگ، تایوان، کره، سنگاپور، اندونزی، تایلند و مالزی خبر داده‌ و همچنین آماری از میزان فروش آن را به اشتراک گذاشته‌اند. Dead by Daylight در سال ۲۰۱۶ برای رایانه‌های شخصی منتشر شد و سپس در ژوئن ۲۰۱۷ […]

Dead by Daylight بیش از ۳ میلیون نسخه فروش داشته است

سازنده و ناشر Dead by Daylight یعنی Behaviour Digital و Starbreeze Publishing، از عرضه‌ی رسمی این عنوان در هنگ کنگ، تایوان، کره، سنگاپور، اندونزی، تایلند و مالزی خبر داده‌ و همچنین آماری از میزان فروش آن را به اشتراک گذاشته‌اند.

Dead by Daylight در سال ۲۰۱۶ برای رایانه‌های شخصی منتشر شد و سپس در ژوئن ۲۰۱۷ به پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان راه یافت و از آن زمان تاکنون، مجموعاً موفق به فروش بیش از ۳ میلیون نسخه برروی این پلتفرم‌ها شده است.

 Dead by Daylight که هم‌اکنون در دسترس رایانه‌های شخصی و کنسول‌های نسل هشتمیِ پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان قرار دارد، عنوانی ترسناک و چندنفره است که در آن چهار بازیکن به‌عنوان Survivor در مقابل یک Killer قرار می‌گیرند و باید از دست آن جان سالم به در ببرند. هر Killer و Survivor می‌تواند شخصیت متفاوتی با ویژگی‌هایی مخصوص را انتخاب کند و اخیراً در رویداد هالووین نیز Freddy Kreuger به‌عنوان یک Killer جدید به این بازی افزوده شده است.

منبع متن: gamefa