به روز رسانی جدید بازی Tom Clancy’s The Division که با نام Resistance شناخته می شود با تغییرات بسیار زیادی همراه بوده و به زودی و در اوایل ماه دسامبر برای این بازی عرضه خواهد شد. در ادامه این خبر و جزئیات آن با گیمفا همراه باشید! پس از مراحل طولانی آزمایش شدن در سرورهای […]

به‌روزرسانی شماره ۱٫۸ Division اوایل دسامبر عرضه می‌شود

به روز رسانی جدید بازی Tom Clancy’s The Division که با نام Resistance شناخته می شود با تغییرات بسیار زیادی همراه بوده و به زودی و در اوایل ماه دسامبر برای این بازی عرضه خواهد شد. در ادامه این خبر و جزئیات آن با گیمفا همراه باشید!

پس از مراحل طولانی آزمایش شدن در سرورهای عمومی تست شدن، شرکت یوبی سافت اعلام کرده است که به روز رسانی شماره ۱٫۸ عنوان Tom Clancy’s The Division برای عرضه در اوایل ماه دسامبر برنامه ریزی شده است. این شرکت همچنین اعلام کرد که رویداد جهانی بعدی بازی که معمولاً راهی برای دستیابی به وسایل محرمانه در بازی است چند روز پس از عرضه این به روز رسانی در دسترس قرار خواهد گرفت.

این توسعه دهنده همچنین در آخرین نسخه از State of the Game خود اعلام کرده بود که عرضه این به روز رسانی کمی بیشتر از سایرین طول کشیده است چراکه مراحل توسعه آن سخت تر  و طولانی تر از بقیه بوده است. در همین حین اوایل این هفته رویداد مخصوصی برگزار خواهد شد که جوایز آن دو برابر حالت معمول برای ماموریت های High Value Target خواهد بود. این رویداد در تاریخ ۱۷ نوامبر آغاز خواهد شد و ۲۰ نوامبر به پایان می رسد.

به روز رسانی شماره ۱٫۸ بازی The Division که با نام Resistance نیز شناخته می شود محتوای جدیدی برای این بازی از جمله حالت مقاومت یا Resistance را به همراه خواهد آورد؛ یک حالت Horde که فعالیت هایی با جوایز مخصوص خواهد داشت و ماموریت های مختلفی نیز دارد. مناطق جدیدی نیز برای اکتشاف در آن تعبیه شده اند.

عنوان Tom Clancy’s The Division هم اکنون برای رایانه های شخصی و کنسول های نسل هشتی پلی استیشن ۴ و اکس باکس وان در دسترس است.

منبع متن: gamefa