رویداد Iron Bannet بازی Destiny 2 بار دیگر باز می گردد. در ادامه این خبر و جزئیات آن با گیمفا همراه باشید! بسته الحاقی و گسترش دهنده بزرگ بعدی بازی Destiny 2 یعنی Curse of Orisis مدت زمان نسبتاً طولانی ای را تا عرضه خود باقی مانده می بیند و حالا شرکت توسعه دهنده این […]

رویداد Iron Banner بازی Destiny 2 در تاریخ ۲۱ نوامبر برمی‌گردد

رویداد Iron Bannet بازی Destiny 2 بار دیگر باز می گردد. در ادامه این خبر و جزئیات آن با گیمفا همراه باشید!

بسته الحاقی و گسترش دهنده بزرگ بعدی بازی Destiny 2 یعنی Curse of Orisis مدت زمان نسبتاً طولانی ای را تا عرضه خود باقی مانده می بیند و حالا شرکت توسعه دهنده این بازی برای اینکه گیمر ها را در این مدت سرگرم نگه دارد برنامه های متنوعی از جمله رویداد Iron Banner را برای آن ها در نظر گرفته است که در تاریخ ۲۱ نوامبر دوباره عرضه خواهد شد. این رویداد به مدت یک هفته برگزار خواهد شد و رسماً در تاریخ ۲۸ نوامبر به پایان خود می رسد. حالت بازی در این رویداد Clash خواهد بود و برای اولین بار کاربران رایانه های شخصی نیز این فرصت را خواهند داشت که در آن شرکت کنند.

برای اینکه بتوانید در رویداد Iron Banner شرکت بکنید ابتدا باید مراحل داستانی اصلی بازی را به پایان ببرید، به Tower برسید و مرحله Iron Banner را از لرد Saladin دریافت کنید( این نکته که او شما را نمی شناسد یا اتفاقات Destiny: Rise of Iron را تایید نمی کند را فراموش کنید). برای دریافت کردن غارت های این بخش شما باید در مسابقات Iron Banner Crucible شرکت کنید. تکمیل کردن چالش ها این امکان را به شما می دهد تا زره ها و سلاح های بهتری را دریافت کنید.

شرکت بانجی همچنین اعلام کرد که بار دیگری که این رویداد برگزار شود قطعا در طی فصل دوم این بازی خواهد بود. جایزه های جدید به همراه راه های جدیدی برای دریافت آن ها موجود خواهد بود. پس اگر تا کنون نشان Shades of Radegast را دریافت نکرده اید اکنون بهترین زمان برای تکمیل کردن این چالش است!

عنوان Destiny 2 چند وقت پیش از سوی شرکت های اکتیویژن و بانجی برای رایانه های شخصی و کنسول های نسل هشتمی پلی استیشن ۴ و اکس باکس وان عرضه شد!

منبع متن: gamefa