THQ Nordic مالکیت آی‌پی Biomutant و استودیوی Experiment 101 را به‌دست آورد

به گزارش پردیس گیم و به نقل از WCCFTECH، روز جاری شرکت THQ Nordic با انتشار بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد که از هم‌اکنون مالکیت آی‌پی Biomutant و Experiment 101 به عنوان توسعه‌دهنده آن را بر عهده دارد. Experiment 101 یک استودیوی سوئدی تشکل شده از کارمندان سابق Avalanche است. در ادامه می‌توانید بیانیه THQ Nordic را مشاهده کنید:

"THQ Nordic اعلام می‌کند که 100 درصد از سهام Experiment 101 AB و همچنین مالکیت معنوی Biomutant، یک بازی جهان‌باز آخرالزمانی و نقش‌آفرینی با داستان کونگ‌فو محور را به‌دست آورده که حالا بخشی از نمونه‌ کارهای THQ Nordic است.

مالکیت اصلی این آی‌پی بر عهده THQ Nordic AB است که در سوئد و شهر کارلستاد قرار دارد اما THQ Nordic GmbH کسب‌وکار روزانه را انجام می‌دهد که واقع در اتریش و شهر وین است.

Experiment 101 در حال حاضر برروی Biomutant برای PC ،Xbox One و PS4 کار می‌کند. جزئیات بیشتر از یکی از بزرگ‌ترین سوپرایزهای Gamescom امسال در سال 2018 به اشتراک گذاشته خواهد شد."

Biomutant بسیاری از شرکت‌ کنندگان مراسم Gamescom را سوپرایز کرد. همان‌طور که از گزارش قبلی ما به یاد دارید، این بازی یک عنوان اکشن نقش‌آفرینی بوده که جهان آن دارای موجودات عجیب‌وغریبی است.

منبع متن: pardisgame