به غیر از لوت‌باکس‌ها و پرداخت‌های درون برنامه‌ای عناوینی نظیر Star Wars Battlefront II، کنسول میان نسلی و جدید مایکروسافت یعنی ایکس‌باکس وان ایکس جزو داغ‌ترین بحث‌های حال حاضر دنیای بازی‌های ویدئویی است و به‌تازگی نیز تهیه‌کننده‌ی Wolfenstein II: The New Colossus نظر خود درمورد این کنسول را به اشتراک گذاشته است.  Jerk Gustafsson، تهیه‌کننده‌ […]

تهیه‌کننده‌ی Wolfenstein II ایکس‌باکس وان ایکس را تحسین می‌کند

به غیر از لوت‌باکس‌ها و پرداخت‌های درون برنامه‌ای عناوینی نظیر Star Wars Battlefront II، کنسول میان نسلی و جدید مایکروسافت یعنی ایکس‌باکس وان ایکس جزو داغ‌ترین بحث‌های حال حاضر دنیای بازی‌های ویدئویی است و به‌تازگی نیز تهیه‌کننده‌ی Wolfenstein II: The New Colossus نظر خود درمورد این کنسول را به اشتراک گذاشته است.

 Jerk Gustafsson، تهیه‌کننده‌ و مدیر اجرایی تولید Wolfenstein II، در گفت و گو با مجله‌ی رسمی ایکس‌باکس به تعریف و تمجید از ایکس‌باکس وان ایکس پرداخته است:

ایکس‌باکس وان ایکس کنسولی فوق‌العاده قدرتمند است و Wolfenstein II را بسیار بسیار خوب اجرا می‌کند و این عنوان برروی آن خارق‌العاده به نظر می‌رسد. تمرکز ما بر این بود که این بازی را به بهترین شکل ممکن به اجرا درآوریم و از قدرت این کنسول جدید بهره ببریم.

و البته، همه چیز از نورپردازی تا گرافیک کلی، برروی ایکس‌باکس وان ایکس نسبت به کنسول‌های معمولی نزدیک‌تر به رایانه‌های شخصی قدرتمند و گران قیمت است.

علاوه بر این، Gustafsson به این سوال پاسخ داده است که آیا ایکس‌باکس وان ایکس باعث تغییر در صنعت بازی‌سازی خواهد شد یا خیر:

بله، حداقل امیدوارم. اگر شما امکان ساخت و ارائه‌ی بازی‌ها با رزلوشن ۴K و کیفیت بالا را داشته باشید، قطعاً از این فرصت استفاده می‌کنید. این باعث ایجاد یک استاندارد جدید برای بازی‌ها در آینده می‌شود.

Wolfenstein II: The New Colossus هم‌اکنون در دسترس رایانه‌های شخصی و کنسول‌های نسل هشتمیِ پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان قرار دارد.

منبع متن: gamefa