باید اعتراف کنیم که دیگر گرافیک خیره‌کننده و پرجزئیات، یکی از اصلی‌ترین معیار‌های همه ما برای دوست داشتن یا نداشتن یک بازی ویدیویی و در مقیاس بزرگ‌تر، موفقیت آن در بازارهای جهانی به شمار می‌رود.

اما یک لحظه بیایید تصور کنیم که همین غول‌های گرافیکی دوره و زمانه ما، با حفظ تمامی محتوای خودشان، به سال‌های خیلی دور مثلا 1998 یا قبل‌تر برگشته و ساخته شده بودند. فکر می‌کنید آن وقت چه سر و ظاهری پیدا می‌کردند؟! چهره‌های بی‌روح و زمخت، محیط‌های پیکسلی زشت، انیمیشن‌های درب و داغون و........ بله همه این موارد، شناسه بازی‌هایی بودند که در آن دوران منتشر می‌شدند. خب آیا بازهم بازی‌هایی که به آن‌ها عشق می‌ورزید با این مشخصات، دوست‌داشتنی باقی می‌مانند؟

خوشبختانه یکی از کاربران خوش‌ذوق فضای مجازی در کانال 98DEMAKE پیش از ما به این فکر افتاده بوده و با ساخت ویدیوهای کوتاه سعی کرده است که بازیکنان را با همراه بازی‌ها هم‌سفر گذشته کند. ما نیز در پردیس‌گیم تصمیم گرفتیم تا هرچندوقت یک بار سری به ویدیوهای هیجان‌انگیزش زده و گذشته‌هایی را که هیچ‌گاه رخ ندادند متصور شویم.

برای این قسمت می‌خواهیم به سراغ دنیای Cuphead و قهرمان‌های کله‌فنجونی دوست‌داشتنی‌اش برویم. اگر یادتان باشد اوایل پاییز بود که بالاخره توانستیم به تجربه این بازی موردانتظار بنشینیم و ساعت‌ها با سختی بی‌حد و حصر اما مجذوب‌کننده‌اش سرگرم شویم. در کنار گیم‌پلی درگیر‌کننده، بدون شک طراحی، رنگ‌آمیزی و سبک زیبای بصری بازی نیز از تاثیرگذارترین عوامل موفقیت بازی (چه از نظر رضایت بازیکنان و چه از نظر فروش) به شمار می‌رود. مسلما بازگشت به سال 1992 و دوران باشکوه کنسول Game Boy می‌تواند سوژه‌ جذابی برای سفر در زمان باشد!

پس از شما دعوت می‌کنیم نظاره‌گر این ویدئو باشید:


دانلود با کیفیت SDدانلود با کیفیت HD - دانلود با کیفیت FULL HD

تماشا بصورت فول‌اسکرین

در همین رابطه:

اگر Far Cry 5 ‌در سال 1998 معرفی شده بود ...

اگر The Last of Us Part II ‌در سال 1998 معرفی شده بود 

منبع متن: pardisgame