اینطور که پیداست، سه شخصیت جدید دیگر به فهرست بلند بالای شخصیت‌های قابل بازی عنوان Dragon Ball FighterZ افزوده شده‌اند. به لطف شماره جدید مجله «وی-جامپ»، حضور سه شخصیت اِدالت گوهان (Adult Gohan)، کید بو (Kid Buu) و گوتنکس (Gotenks) در بازی مبارزه‌ای جدید استودیوی آرک سیستم وُرکس (Arc System Works) تائید شده است. هر […]

سه شخصیت قابل بازی جدید عنوان Dragon Ball FighterZ معرفی شدند

اینطور که پیداست، سه شخصیت جدید دیگر به فهرست بلند بالای شخصیت‌های قابل بازی عنوان Dragon Ball FighterZ افزوده شده‌اند. به لطف شماره جدید مجله «وی-جامپ»، حضور سه شخصیت اِدالت گوهان (Adult Gohan)، کید بو (Kid Buu) و گوتنکس (Gotenks) در بازی مبارزه‌ای جدید استودیوی آرک سیستم وُرکس (Arc System Works) تائید شده است.

هر سه شخصیت نامبرده در سری Buu Saga حضور داشته و پیش از این نیز، انتظار حضورشان در بازی Dragon Ball FighterZ می‌رفت. این انتظارات بی‌اساس نبوده‌اند چراکه در جریان برنامه پخش زنده شرکت باندای نامکو (Bandai Namco)، ناشر بازی مورد بحث، نام گوهان که به تین گوهان (Teen Gohan) تغییر یافته بود، مشاهده شد و پیش‌بینی می‌شد که شکل‌های دیگر این شخصیت نیز در بازی Dragon Ball FighterZ حضور داشته باشند.

درست مشابه دیگر شخصیت‌های قابل بازی عنوان Dragon Ball FighterZ، حرکات و توانایی‌های این سه شخصیت جدید نیز از منبع اصلی آن‌ها الهام گرفته شده است. ادالت گوهان می‌تواند از قدرت‌های خاص خود از جمله قابلیت Ultimate Kamehameha، جهت تقویت ضربات خود بهره جوید. کید بو اگرچه جثه کوچکی دارد اما غیرقابل پیش‌بینی است و قدرت Planet Burst او در این بازی قابل استفاده خواهد بود. گوتنکس نیز از سرعت بالایی برخوردار است و حرکات خاص او یعنی Super Ghost Kamikaze Attack و Charging Ultra Buu Buu Volleyball در دسترس خواهد بود.

مجله «وی-جامپ» ضمن معرفی این سه شخصیت، اطلاعات جدیدی هم از بازی Dragon Ball FighterZ منتشر کرده است که به شرح ذیل می‌باشند:

  • فروشگاه: بازیکنان قادر خواهند بود تا Zeni‌های (پول رایج در این بازی) خود را جهت خرید رنگ و عناوین مختلف برای شخصیت‌های مد نظر خود هزینه‌ کنند.
  • حالت آرکید: بازیکنان با تعداد از پیش‌ تعیین‌ شده دشمنان مبارزه خواهند کرد که مسیرشان در این مهم، بر اساس عملکردشان تغییر می‌کند.

بازی Dragon Ball FighterZ برای عرضه بر روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در تاریخ جمعه ۶ بهمن ماه (۲۶ ژانویه ۲۰۱۸ میلادی) در آمریکای شمالی و اروپا برنامه‌ریزی شده است. این در حالی است که این بازی در روز پنج‌شنبه ۱۲ بهمن ماه (۱ فوریه ۲۰۱۸ میلادی) در ژاپن برای پلتفرم‌های مقصدش عرضه و منتشر خواهد شد.

منبع متن: gamefa