فریکشنال گیمز، توسعه‌دهنده عنوان SOMA قصد دارد پس از دو سال به قولش عمل کند و به زودی، این بازی را برای اکس‌باکس وان عرضه کند. نسخه‌های پلی‌استیشن ۴ و کامپیوتر‌های شخصی این بازی در سپتمابر ۲۰۱۵ عرضه شده بودند. فریکشنال گیمز (Frictional Games) تایید کرد که عنوان ترسناک SOMA در روز ۱ دسامبر سال […]

تاریخ عرضه SOMA برای اکس‌باکس وان مشخص شد

فریکشنال گیمز، توسعه‌دهنده عنوان SOMA قصد دارد پس از دو سال به قولش عمل کند و به زودی، این بازی را برای اکس‌باکس وان عرضه کند. نسخه‌های پلی‌استیشن ۴ و کامپیوتر‌های شخصی این بازی در سپتمابر ۲۰۱۵ عرضه شده بودند.

فریکشنال گیمز (Frictional Games) تایید کرد که عنوان ترسناک SOMA در روز ۱ دسامبر سال جاری، برای اکس‌باکس وان عرضه می‌شود. البته این خبری است که دارندگان اکس‌باکس وان، از سپتامبر ۲۰۱۵، زمانی که این عنوان برای پلی‌استیشن ۴ و کامپیوتر‌های شخصی عرضه شد، منتظر شنیدن آن هستند. از آن زمان، توسعه‌دهندگان SOMA قول داده بودند که این عنوان را برای اکس‌باکس وان عرضه کنند.

البته صبر دارندگان اکس‌باکس بی‌نتیجه نبوده و فریکشنال گیمز بخش جدیدی را به بازی SOMA اضافه کرده‌اند. این بخش جدید “Safe Mode” نام دارد که بازیکنان در این بخش هیچوقت نمی‌میرند. این ویژگی خبر خوبی برای کسانی خواهد بود که می‌خواهند جو ترسناک بازی را بدون نگرانی بابت مردن، تجربه کنند.

SOMA در حال حاضر در دسترس بازیکنان پلی‌استیشن ۴ و کامپیوتر‌های شخصی قرار دارد و موفق به فروش ۶۵۰,۰۰۰ نسخه شده است. شاید عرضه آن برای اکس‌باکس وان بتواند فروش این بازی را به مرز ۱ میلیون نسخه برساند.

منبع متن: gamefa