به تازگی رندی پیچفورد (Randy Pitchford) از استودیوی بازیسازی گیرباکس سافتور (Gearbox Softwares)، انزجار خود را از مدل بازیهای ویدئویی مبتنی بر سرویس ابراز داشته است. بر اساس گفتههای پیچفورد، بازیکنان بیش از هر چیزی به سرگرم شدن علاقهمند هستند و این نکتهای است که ناشران بازیهای ویدئویی نباید از آن غافل بمانند. پیچفورد با […]
به تازگی رندی پیچفورد (Randy Pitchford) از استودیوی بازیسازی گیرباکس سافتور (Gearbox Softwares)، انزجار خود را از مدل بازیهای ویدئویی مبتنی بر سرویس ابراز داشته است. بر اساس گفتههای پیچفورد، بازیکنان بیش از هر چیزی به سرگرم شدن علاقهمند هستند و این نکتهای است که ناشران بازیهای ویدئویی نباید از آن غافل بمانند.
پیچفورد با انتشار توییتی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی توییتر در این زمینه اظهار داشت:
بیش از یک دهه است که من مدام میگویم، رابطهای که ما باید با یکدیگر داشته باشیم همانند رابطهای است که یک فرد سرگرمکننده با مخاطبان خود دارد. همچنین رابطهای که ما باید در حوزه فعالیت خود از آن اجتناب کنیم، رابطهای مشابه با رابطه یک شرکت دخانیات و معتادان است.
وی در ادامه افزود:
بازیکنان به سرویسها علاقهای ندارند، ما علاقهمند به سرگرمیها هستیم. گاهی اوقات یک سرویس یک بخش ضروری برای یکی از پایههای اصلیِ برخی بازیهای ویدئویی است، اما این نباید هدف اصلی باشد – این یک ابزار است. در گیرباکس، من مدافع قانون Gaah هستم – بازیها همانند یک سرگرمی هستند – و این ستون تمامی ایدههای ماست.
استودیوی بازیسازی گیرباکس در این چند وقته سخت مشغول توسعه بازی به شدت مورد انتظار Borderlands 3 است و با وحود اینکه پیچفورد بارها به ساخت این بازی اشاره داشته است، اما هنوز شاهد رونمایی رسمی از آن نبودهایم. گرچه انتظار میرود که سال آینده میلادی جزئیات بیشتری درباره این بازی بدست آوریم. هرچند، معرفی آن در جریان رویداد The Game Awards نیز دور از انتظار نیست.
منبع متن: gamefa