titan quest: ragnarok

به گزارش پردیس گیم و به نقل از PC Gamesn، دور روز قبل در یک خبر غافلگیرانه اعلام شد که بازی Titan Quest پس از حدود یک دهه محتوای جدیدی دریافت خواهد کرد. در بسته‌ی الحاقی جدید بازی Titan Quest ویژگی‌های جدیدی به آن اضافه خواهد شد. در این بسته الحاقی که با نام Ragnarok شناخته می‌شود، ما از یونان باستان به سمت وایکینگ‌ها می‌رویم.

در مصاحبه‌ای با "راینهارد پالیس"، او گفت این مجموعه همیشه باید تازگی خود را حفظ کند، به همین دلیل است که بعد از یونان باستان حالا به وایکینگ‌ها می‌پردازیم. پالیس گفت: "Titan Quest همیشه باید به فرهنگ‌های دیگر متصل باشد، بنابراین ما تصمیم گرفتیم که بر روی یک دوره‌ی دیگر کار کنیم و اساطیر اسکاندیناوی گزینه‌ی خوبی است."

البته روایت اساطیر اسکاندیناوی یکپارچه نخواهد بود. "هنریم تورنکویست" از اعضای ارشد تیم ساخت بازی می‌گوید: " تاریخ فرهنگی اروپای شمالی به خوبی بخش‌های جنوبی‌اش مکتوب نشده است و اسناد زیادی از آن در دست نیست و این باعث ایجاد مشکلاتی در حین طراحی بازی می‌شود."

"وینسنت گرونوگن"، یکی از کارگردانان بازی نیز می‌گوید: " بیشتر مردم با جنبه‌هایی از اسطوره های اسکاندیناوی مانند الف‌ها و دورف‌ها آشنایی دارند که در واقع الهام گرفته شده از جاهای دیگر هستند، اما خیلی کم پیش می‌اید که جایی به اساطیر اصلی اشاره کند. و حالا ما این فرصت را داریم تا بازیکنان را با جنبه‌های جالب این فرهنگ آشنا کنیم."

Titan Quest: Ragnarok، ویژگی‌های جدید دیگری هم خواهد داشت، مانند قابلیت جدیدی که به بازیکنان امکان این را می‌دهد تا Runemaster شوند.Runmasterها جنگجویانی هستند که هم با وردها می‌جنگند و هم سلاح. چیزهای دیگری هم قرار است اضافه شوند، مانند سطح جدید 85، و سلاح‌های پرتاب کننده‌ای که بین بازه حرکتی و سرعتشان تعادل وجود دارد. بهمچنین ا دشمنان جدیدی هم روبه رو خواهید شد که از جنگل‌های تاریک ژرمن تا خود نیروهای آزگارد می‌آیند.

با وجود همه‌ی این تغییرات، تورنکویست می‌گوید: "هدف ما این است که به ارزش‌های بازی اصلی وفادار بمانیم، هم از لحاظ سبکی و هم گیم پلی و در عین حال کیفیت زندگی را در آن توسعه دهیم."

سالها تجربه به این تیم کمک کرده است تا بتوانند این بسته‌ی الحاقی را به خوبی طراحی کرده و چیزهایی را که مردم همیشه می‌خواستند به آن اضافه کنند. این بسته‌ی الحاقی هم اکنون عرضه شده است. از شما دعوت می‌کنیم تریلری در این رابطه را تماشا کنید:

دانلود با کیفیت HD -  دانلود با کیفیت SD

تماشا بصورت فول‌اسکرین

منبع متن: pardisgame