چه پرداخت‌های درون برنامه‌ای را دوست داشته باشید و چه از آن‌ها متنفر باشید، باید قبول کرد این مورد و مفهوم "بازی‌های خدمات‌محور" فصل تعطیلان امسال را تحت سلطه خود در آورده‌اند که Star Wars Battlefront II و Call of Duty: WWII بابت Loot Boxهای خود بسیاری را نگران و ناراحت کرده‌اند. در حالی که هر دو شرکت Activision و EA با قیمت‌گذاری‌ و روش کاری سودآورشان شناخته می‌شوند، آدام کیسنسکی به عنوان رئیس استودیوی CD Projekt Red، طی مصاحبه‌ای با Strefa Inwestorów نظری در رابطه با این موضوع و سرمایه پروژه جدیدشان یعنی Cyberpunk 2077 ارائه داد که توجه تعدادی را به خود جلب کرد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DualShockers، کیسنسکی امیدوار است Cyberpunk 2077 "از نظر تجاری قابل توجه‌تر و مهم‌تر شود" و رکوردهایی را بشکند که The Witcher 3: Wild Hunt هرگز قادر به انجام آن‌ها نبوده است. وی گفت آن‌ها برای انجام این کار به دنبال افزودن یک بخش آنلاین هستند زیرا "بخش آنلاین برای دست‌یابی به موفقیت بلند مدت لزومی است یا بسیار پیشنهاد می‌شود."

البته هیچ‌کدام از این بیانیه‌ها براساس نگرانی‌های خود سازندگان نیست بلکه بازیکنان نگران بودند چنین موردی بدان معناست که CD Projekt Red شهرت خود بابت یک ناشر اخلاقی را کنار گذاشته باشد. با توجه به اینکه اخیرا هم گزارشاتی مبنی بر سختی زیاد ساخت Cyberpunk 2077 و افزایش هزینه‌های تولید وجود داشت، این ترس طرفداران را شاید بتوان درک کرد. خوشبختانه CD Projekt Red از طریق توئیتی تایید نمود که هیچ‌کدام از این شایعات حقیقت ندارند.

CD Projekt Red: در رابطه با Cyberpunk 2077 به چیزی کمتر از The Witcher 3 فکر نکنید + اطمینان از عدم وجود پرداخت‌های درون برنامه‌ای ناعادلانه

در ادامه توئیتی از CD Projekt Red را در پاسخ به خشم برخی افراد می‌بینید که بسیار شفاف می‌گوید سرمایه‌گذاری‌ها برروی Cyberpunk 2077 "هیچ‌ چیز پنهانی ندارد." در ادامه می‌توانید توئیت کامل را مشاهده کنید:

"نگران نباشید. هنگامی که به CP2077 فکر می‌کنید، چیزی کمتر از TW3 را وارد تفکرات خود نیاورید؛ بخش داستانی در کنار جهان‌باز عظیم و نقش‌آفرینی داستان‌محور. هیچ‌ موردی برای پنهان کردن نداریم و شما چیزی که برای آن پول می‌دهید را خواهید گرفت. در بازی شاهد هیچ‌گونه اضافات پولی دیگری نیستیم و این عنوان، یک بازی صادق مثل Wild Hunt است. ما حرص و طمع را به دیگران می‌سپاریم."

تعداد کمی از توسعه‌دهندگان هستند که محبت و نظریه CD Projekt Red را داشته باشند و این‌ها اصلی‌ترین دلایل ادامه حمایت بازیکنان از این استودیو به حساب می‌آیند. 

Cyberpunk 2077 در حال حاضر برای انتشار برروی Xbox One، PS4 و PC برنامه‌ریزی شده است اما تاریخ عرضه آن مشخص نیست.

منبع متن: pardisgame