فصل سوم Rainbow Six Siege

به گزارش پردیس‌گیم، ساعاتی قبل شرکت Ubisoft با انتشار اطلاعیه‌ای، به طور رسمی از محتوای سال سوم از عرضه Rainbow Six Siege پرده‌برداری کرد. اینطور که از برنامه‌های Ubisoft می‌توان برداشت کرد، در سال سوم از پشتیبانی بازی شاهد تغییرات فراوان و بخش‌ جدیدی خواهیم بود.

سال سوم با اپراتور Chimera آغاز می‌شود، این اپراتور یک نقطه تمایز ویژه را با سایر اپراتورهای معرفی شده دارد؛ این تفاوت در ماهیت ضدبیولوژیکی آن است. به گفته‌ای شرکت Ubisoft این اپراتور علاوه بر بخش مولتی‌پلیر، در یک بخش جدید و Co-op تحت عنوان Outbreak نیز کارایی خواهد داشت.

بنر رسمی معرفی Outbreak را در ادامه می‌توانید مشاهده کنید:

 بخش زامبی Rainbow Six Siege

پس از انتشار این بنر و البته ماهیت ضد جنگ‌های بیولوژیکی اپراتور Chimera، بسیاری این احتمال را داده‌اند که شاید در بازی شاهد یک بخش جانبی زامبی‌مانند مشابه Call of Duty باشیم. البته یک تنها یک احتمال است، زیرا با شناختی که از سیاست طراحی Rainbow Six Siege داریم، کمی بعید به نظر می‌رسد که عناصر فانتزی را درون بازی بیاورد به همین دلیل گزینه منطقی‌تر، ایجاد بخشی است که در آن اپراتورهای ضدبیولوژیکی باید در مقابله تهدیدات ویروسی مقابله کنند. همچنین به نظر می‌رسد که این بخش به طور موقت و چهار هفته‌ای به بازی افزوده خواهد شد و پس از آن به پایان می‌رسد. از آنجایی که هیچ جزئیات و اطلاعاتی از بخش Outbreak نداریم، فعلا بهتر است که قضاوت نهایی در مورد ماهیت آن نداشته باشیم.

همچنین در سال سوم، شما محتوای زیر را دریافت خواهید کرد:

هشت اپراتور جدید

طی سال 2018، هشت شخصیت به بازی افزوده می‌شود. یک شخصیت از کشورهای روسیه، فرانسه، امریکا و بریتانیا به بازی اضافه خواهد شد و در کنار آن از هر کدام از کشورهای مراکش و ایتالیا دو شخصیت به بازی ملحق می‌شود.

دو نقشه جدید در ایتالیا و مراکش و بازسازی یکی از مپ‌های بازی

براساس برنامه‌های Ubisoft، همزمان با عرضه اپراتورهای مربوط به دو کشور مراکش و ایتالیا، نقشه‌های جدیدی نیز در دسترس قرار می‌گیرد. همچنین یکی از نقشه‌های قدیمی بازی که در کشور امریکا یا انگلیس قرار دارند نیز بازسازی خواهد شد و طی این بازسازی احتمالا شاهد تغییراتی فراوانی در طراحی آن‌ هستیم.

لازم بذکر است که فصل اول از تغییراتِ سالِ سوم بازی Rainbow Six Siege با اپراتور Chimera آغاز می‌شود و احتمالا در زمستان سال جاری شاهد عرضه آن خواهیم بود. 

در پایان دیدگاه شما در مورد این خبر چیست؟ به نظر شما بخش Outbreak در مورد چه موضوعی خواهد بود؟ آیا از برنامه‌های Ubisoft برای سال سوم راضی هستید؟

منبع متن: pardisgame