عنوان Valkyria Chronicles 4 برای PS4 ،Xbox One و Switch معرفی شد + اولین تصاویر و تریلر

پس از اشاره‌های Sega در چند روز گذشته به عنوان جدیدی از سری Valkyria امروز سرانجام قسمت چهارم این بازی با عنوان Valkyria Chronicles 4 معرفی شد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DualShockers، این بازی قرار است در سال 2018 در آمریکای شمالی و اروپا برای سه پلتفرم برای PS4 ،Xbox One و Switch عرضه شود. در کشور ژاپن این عنوان که با نام Senjo no Valkyria 4 شناخته می‌شود (به انگلیسی Valkyria of the Battlefield 4) برای عرضه در تاریخ 21 مارس (چهارشنبه، ۱ فروردین ۱۳۹۷) برای PS4 و تابستان 2018 برای Nintendo Switch برنامه‌ریزی شده است.

اولین قسمت سری Valkyria Chronicles در سال 2018 برای کنسول PS3 عرضه شد و مورد توجه منتقدان قرار گرفت و به لطف گیم‌پلی تاکتیکی، داستان با کیفیت، شخصیت‌های جذاب و گرافیک خاص خود توانست توجه گیمرهای زیادی را نیز به خود جلب کند. قسمت دوم و سوم این بازی به ترتیب در سال‌های 2010 و 2011 بر روی کنسول PSP عرضه شدند اما متاسفانه شرکت Sega قسمت سوم بازی را هیچگاه به صورت جهانی عرضه نکرد و این بازی تنها در ژاپن در دسترس قرار گرفت. پس از آن، اولین قسمت بازی به صورت ارتقا یافته برای PC منتشر شد و توانست نظر بازیکنان را جلب کند.

اخیرا Sega یک نسخه فرعی از این سری تحت عنوان Valkyria Revolution را نیز عرضه کرد. سبک و دنیای این بازی نسبت به عناوین اصلی سری کاملا متفاوت است و با وجود لذت‌بخش بودن اما عنوان فرعی نتوانست همانند عناوین اصلی سری موفق عمل کند.

داستان Valkyria Chronicles 4 در بازه زمانی عناوین قبلی سری و در سال 1935 و اون درگیری‌ها (با الهام از جنگ جهانی دوم) میان فدراسیون اطلس و اتحاد خودکامه امپراتوری شرق روایت خواهد شد.

در ادامه شاهد اولین تصاویر و تریلر معرفی این بازی باشید:

دانلود با کیفیت SD - دانلود با کیفیت HD

<جهت مشاهده در اندازه واقعی بر روی تصاویر کلیک کنید.>

Valkyria Chronicles 4

منبع متن: pardisgame