تماشا کنید: امکانات خانه، مکان‌های آموزشی و قابلیت‌های بیشتر در تصاویر جدید Monster Hunter World

امروز شرکت Capcom تصاویر جدیدی از عنوان مورد انتظار Monster Hunter World منتشر کرد. این تصاویر برخی از امکانات مرکز شهر Astrea را نشان می‌دهند.

در این تصاویر مرکز گیاه‌شناسی را می‌بینیم که در آن بازیکنان می‌توانند گیاهان، حشرات و قارچ‌هایی را پرورش دهند که در امر ساخت و ساز به کار می‌آیند. در این بخش با امتیازهایی که از طریق انجام مراحل بدست آمده می‌توان کود لازم جهت رشد گیاهان را تهیه کرده و با رسیدگی مناسبت به آنها بازدهی محصولات را افزایش داد. مدتی زمان می برد تا محصول آماده برداشت شوند.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DualShockers، مرکز کیمیاگری نیز در این قسمت شهر به ما این اجازه را می‌دهد که با امتیازی که از طریق انجام مراحل اصلی و فرعی بدست آورده‌ایم آیتم‌های خود را دستکاری کرده و آنها را ارتقا دهیم. در این قسمت همچنین می‌توان تجهیزات جدیدی نیز بدست آورد.

در خانه خود نیز بازیکنان می‌توانند امکانات همراه خود را مدیریت کرده و به آیتم‌های موجود در صندوقچه دسترسی پیدا کنند. این امکانات با پیشرفت داستان و افزایش سطح بازیکنان، متحول می‌شوند. همچنین می‌توان موجودات مختلفی را از سراسر دنیای بازی یافته و آنها را به خانه آورد. این موجودات با یکدیگر تعامل برقرار خواهند کرد. تعداد و تنوع آنها بسته به امتیاز خانه افزایش پیدا خواهد کرد. همچنین با ارتقا خانه امکاناتی بیشتری نیز در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد.

در خانه بازیکنان به مکان‌های آموزشی نیز دسترسی خواهند داشت و می‌توانند سلاح خود را در این قسمت امتحان کنند. با این امکان شما می‌توانید با اهداف مختلفی مبارزه کرده و ضربات ترکیبی را به سادگی بیاموزید.

<جهت مشاهده در اندازه واقعی بر روی تصاویر کلیک کنید.>

عنوان Monster Hunter World جمعه، ۶ بهمن ۱۳۹۶ برای PlayStation 4 و Xbox One و مدتی بعد برای PC عرضه خواهد شد. در ادامه شاهد تصاویر جدید باشید.

منبع متن: pardisgame