روز گذشته، یک روز شلوغ برای سازندگان بازی Rainbow Six Siege بود، زیرا آن‌ها طی بلاگ‌هایی نه تنها از برنامه‌های خود برای پشتیبانی از بازی برای سال سوم پرده برداشتند، بلکه به طور کامل شخصیت‌های جدیدی که طی آپدیت اینده بازی قرار است اضافه شوند را نیز معرفی کردند. به گزارش پردیس‌گیم، طی آپدیت جدیدِ بازی سرانجام شخصیت‌های مربوط به کشور کره جنوبی که Operation White Noise نامیده شده‌اند، به بازی افزوده خواهند شد. در کنار این شخصیت‌ها هم شاهد پیوستن شخصیتی جدید به نام Vigil به خواهرش Ela هستیم. در ادامه شما را با این شخصیت‌ها و توانایی‌هایشان بیشتر آشنا می‌کنیم. با پردیس‌گیم همراه باشید.

Dokkaebi

سطح سرعت: 2

سطح ارمور: 2

شخصیت اول Dokkaebi نام دارد، شخصیتی تهاجمی که مربوط به کشور کره جنوبی است. ویژگی اصلی و انحصاری Dokkaebi، در اختیار داشتن یک تبلت است که می‌تواند به آن متصل شود و از ابزارش برای نابودی دشمنان استفاده کند. اما چطور؟ Dokkaebi از طریق تبلت خود می‌تواند که گوشی‌های همراه شخصیت‌های حریف را هک کند و این کار مزیت‌هایی را برای او دارد. اول اینکه باعث می‌شود تلفن‌های همراه حریفان نویز و سر و صدای زیادی ایجاد کنند و این تمرکز آن‌ها را مختل می‌کند و دوم اینکه باعث می‌شود که حریفان نتوانند دوربین‌ها را برای مدتی کنترل کنند. از سوی دیگر وقتی که Dokkaebi حریفی را می‌کشد، در صورتی که بالای سر او برود و تلفن همراهش را هک کند، می‌تواند دوربین‌های حریفان دفاعی را کنترل کرده و حتی آن‌ها را مارک کند! یعنی دقیقا با این شخصیت شما می‌توانید یکی از مزایای تیم‌ دفاعی را به یک مزیت برای تیم تهاجمی تبدیل کنید.

با وجود این مزایای طلایی، Dokkaebi نقاط ضعفی هم دارد. مثلا در صورت نزدیک شدن به Mute jammerها، پارازیت بر روی عملکرد تبلت تاثیر منفی می‌گذارد و همچنین Echo شخصیتی است که از تاثیرات تبلت Dokkaebi به طور کامل در امان است. همچنین اگر شما دیدید که یکی از هم‌تیمی‌های شما کشته شده، برای اینکه تلفنش توسط Dokkaebi هک نشود، بهتر است به آن تیر بزنید تا نابود شود. در این صورت Dokkaebi دیگر نمی‌تواند که دوربین‌ها را هک کند.

Vigil

سطح سرعت: 3

سطح ارمور: 1

دومین شخصیت Vigil است، یک شخصیت دفاعی برای کشور کره جنوبی که دوست ندارد توسط دوربین‌های مهاجمین بازرسی شود! ابزار اصلی او این است که می‌تواند زمانی که دوربین‌های حریف به مقر دفاعی نزدیک می‌شوند، خود را نامرئی کند. با این وجود این توانایی Vigil کاملا شبیه به توانایی قدم زدن بی‌صدا Caveira است و تنها برای مدت زمان محدودی فعال می‌باشد. همچنین Vigil نقاط ضعفی نیز دارد. اول اینکه وقتی تیم تهاجمی با دوربین‌های خود به او نزدیک می‌شود، حتی اگر نامرئی باشد یک سری خطوط فرکانس‌مانندِ سفید رنگ بر روی صفحه نمایش دوربین شما دیده می‌شود و این نشان می‌دهد که نزدیک Vigil هستید. همچنین I.Q از طریق سنسور خود می‌تواند که Vigil را در زمان ناپدید شدن ببیند و سنسور نمایشی IQ در این لحظه کاملا شبیه به نمایشگر Pulse عمل می‌کند. همچنین Jackal نیز می‌تواند قدم‌های او را شناسایی و ردیابی کند.

 Zofia 

سطح سرعت: 2

سطح ارمور: 2

Zofia شخصیت جدیدِ مربوط به کشور لهستان است . او قرار است به خواهرش! Ela ملحق شود. ابزار انحصاری او، یک پرتابگر نارنجک است که بر روی اسلحه‌اش متصل شده است. از طریق این پرتابگر او می‌تواند که دیوارهای آسیب‌پذیر بازی را در هم بشکند و همچنین در یک سطح دیگر، پرتابگر می‌تواند نارنجک‌هایی را پرتاب کند که بخاطر اثر آن برای ثانیه‌هایی دشمنانی که آنسوی دیوار هستند تمرکز خود را از دست می‌دهند و نمی‌توانند دید درستی داشته باشند.  نکته جالب این است که Zofia در اصل خواهر Ela می‌باشد و آن‌ها براساس صدماتی که به یکدیگر وارد می‌کنند، 50% سریعتر بهبود می‌یابند. Zofia همچنین در این مواقع دارای یک نقطه سلامتی است که در صورتی که بر زمین بی‌افتد، می‌تواند خودش را زنده کند.

آشنایی با شخصیت‌های جدید بازی بصورت ویدیویی


دانلود با کیفیت SD - دانلود با کیفیت HD - دانلود با کیفیت FULL HD

تماشا بصورت فول‌اسکرین

لازم بذکر است که این شخصیت‌ها قرار است برای تست شدن در سرور امروز مورد استفاده قرار گیرند. در پایان دیدگاه شما در مورد این شخصیت‌های جدید چیست؟ شما توانایی‌های کدام یک را بهتر از دیگری می‌دانید؟

منبع متن: pardisgame