Switch در فصل تعطیلات تخفیف نخواهد خورد

شرکت Nintendo در فصل تعطیلات سال جاری میلادی قیمت کنسول Nintendo Switch را کاهش نخواهد داد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از WCCFTech، آنهایی که امیدوار به تهیه جدیدترین پلتفرم گیمینگ Nintendo در جمعه سیاه و حراج‌های تعطیلات پایان سال جاری میلادی بودند قطعا ناامید می‌شوند اگر بشوند که این شرکت ژاپنی برنامه‌ای برای کاهش قیمت کنسول جدید خود در بازه اشاره شده ندارد. به گفته رئیس Nintendo آمریکا آقای رجی فیلس ایم برنامه این شرکت در اواخر سال میلادی پاسخ به نیاز بازار و ارسال موجودی کافی به خرده فروشی‌ها است.

رجی فیلس ایم در مصاحبه با روزنامه واشنگتن پست در این رابطه گفت: "ما قیمت Switch را کاهش نخواهیم داد... تمرکز ما این است که مطمئن شویم که از این کنسول به تعداد کافی در خرده‌فروشی‌ها وجود داشته باشد."

از زمان عرضه Switch در مارس سال جاری Nintendo با مشکل عدم وجود موجودی کافی این کنسول در بازار مواجه بوده است. مقدار تقاضا برای این پلتفرم گیمینگ ترکیبی به شدت بالا بوده و موجودی آن در بیشتر خرده‌فروشی‌های معتبر دنیا به سرعت به اتمام می‌رسد.

فیلس ایم در سپتامبر سال جاری در مورد عملکرد فراتر از حد انتظار Switch در بازار گفت: "در حال حاضر  تقریبا 2.8 میلیون دستگاه Switch به دست مشتریان رسیده است، تا این لحظه بسیار بیشتر از آنچه پیش‌بینی می‌کردیم کنسول در بازار عرضه کرده‌ایم و با این حال تقاضای بازار همچنان به شدت فراتر است. در این شرایط خریداران چه می‌گویند؟ آنها می‌گویند که اگر کنسول‌های بیشتری می‌ساختیم می‌توانستیم فروش بیشتری داشته باشیم. خوب، ما هم بیشتر می‌سازیم! و قطعا با سرعتی بیشتری هم 10 میلیون دستگاه در سال مالی جاری در بازار عرضه خواهیم کرد."

بر اساس گزارش NPD، فروش کنسول Switch در سال جاری در مقایسه با فروش PS4 و Xbox One در بازه زمانی مشابه در سال گذشته بیشتر بوده است. در چند ماه گذشته Switch در آمریکا بیشتر از هر کنسول دیگری فروش داشته.

منبع متن: pardisgame