به دنبال معرفی بازی Valkyria Chronicles 4، بخش غربی شرکت سگا (SEGA) کنفرانسی ترتیب داده و در آن به انتشار اولین تصاویر و جزئیات مربوط به این بازی پرداخته است. بهتر است قبل از هرچیز نگاهی به داستان بازی بیندازیم: “سال ۱۹۳۵ میلادی است… قاره اروپا در شعله‌های سوزان آتش دومین جنگ بزرگ اروپایی میان […]

اولین تصاویر و جزئیات از Valkyria Chronicles 4 منتشر شد

به دنبال معرفی بازی Valkyria Chronicles 4، بخش غربی شرکت سگا (SEGA) کنفرانسی ترتیب داده و در آن به انتشار اولین تصاویر و جزئیات مربوط به این بازی پرداخته است.

بهتر است قبل از هرچیز نگاهی به داستان بازی بیندازیم:

سال ۱۹۳۵ میلادی است…

قاره اروپا در شعله‌های سوزان آتش دومین جنگ بزرگ اروپایی میان اتحادیه آتلانتیک (Atlantic Federation) و اتحاد مطلق شاهنشاهی شرقی (Autocratic Eastern Imperial Alliance) در حال سوختن است. اگرچه نیروهای اتحادیه آتلانتیک شجاعانه به ستیز مشغولند، ولی نیروهای بی رحم شاهنشاهی با ماشین جنگی خود در حال کشتار آن‌ها هستند. با آرام آرام محو شدن نشانه‌های پیروزی، اتحادیه آتلانتیک ماموریت صلیب شمالی (Operation Northern Cross) را به اجرا درمی‌آورد، یک شانس آخر برای تسخیر پایتخت اتحاد شاهنشاهی و پیروز شدن در جنگ.

فرمانده کلاود ولس (Claude Wallace) و دوستان دوران کودکی‌اش که اکنون همرزمان او در جوخه ای (Squad E) هستند برای جنگیدن برای به موفقیت رسیدن آن ماموریت فرستاده می‌شوند، ولی آن‌ها باید در میان امواج نامتنهاهی نیروهای دشمن و مشقت‌های فراوان و Valkyria ترسناک دوام بیاورند… و حقیقتی را کشف کنند که چشم آن‌ها را نسبت به هسته مرکزی وقایع باز خواهد کرد.”

همچنین کنفرانس خبری مربوط به Valkyria Chronicles 4 حاوی اخبار بسیار خوبی در مورد این بازی برای طرفداران نسخه‌های قدیمی این سری بود. مشخص شد که این بازی هم در همان بازه زمانی نسخه اول بازی جریان خواهد داشت و از سوی دیگر، سیستم مبارزات نوبتی BLiTZ و موتور CANVAS بار دیگر به بازی بازخواهند گشت و هیتوشی ساکیموتو (Hitoshi Sakimoto) هم وظیفه آهنگسازی این نسخه را برعهده خواهد داشت. حالا بد نیست نگاهی به ویژگی‌های بازی داشته باشیم:

  • یک داستان معاصر در دنیایی فرو رفته در جنگ: Valkyria Chronicles 4 در همان بازه زمانی Valkyria Chronicles اصلی جریان دارد، ولی تمرکزش روی دسته جدیدی از شخصیت‌های اصلی است. بازیکنان هدایت فرمانده جوان و پرشور کلاود ولس، متخصص و مهندس اسلحه‌های سنگین رایلی میلر (Riley Miller)، دارسکن راز (Darcsen Raz) بزن بهادر، تک تیرانداز خونسرد کای اسکالن (Kai Schulen)، و قهرمانانی بیشتر را برعهده خواهند گرفت. در کنار هم، آن‌ها طعم سختی‌های یک جنگ تلخ را خواهند چشید، ولی آیا رشته‌های محکم دوستی میان اعضای جوخه ای باعث زنده ماندن و بقای آن‌ها در میادین جنگ خواهد شد؟
  • نسل بعدی سیستم مبارزات BLiTZ : سیستم مبارزات BLiTZ که بخشی از آن سیستم مبارزه نوبتی، بخشی از آن سیستم مبارزه نقش آفرینی و بخش دیگری از آن سیستم مبارزه شوترهای سوم شخص است بار دیگر به کارزار باز خواهد گشت. از قابلیت‌های جدید می‌توان به یک کلاس انفجاری جدید به نام “نارنجک انداز” (Grenadier)، تعداد بسیاری گزینه و تاکتیک برای دفاع و حمله در میدان جنگ، بودن امکان برای داشتن یک “شانس آخر” (Last Stand) برای برخی نیروها قبل از مردن، و چیزهای دیگر اشاره کرد. به علاوه، جنگیدن با نیروهای شاهنشاهی اکنون در در نقشه‌ای بزرگ‌تر از همیشه امکان دارد.
  • زیباشناسی به سبک CANVAS : استایل هنری زیبای بازی که شبیه به نقاشی‎‌های دستی بود بار دیگر بازگشته و این بار برای نسل جدید شامل تغییر و تحول‌هایی هم شده است. این سبک که در طراحی آن از آبرنگ الهام گرفته شده، باعث می‌شود تا موتور CANVAS تلفیقی از واقعیت و تخیل باشد و دنیایی بسیار زیبا و رنگارنگ و پراحساس را خلق کند.
  • بازگشت آهنگساز افسانه‌ای: هیتوشی ساکیموتو (Hitoshi Sakimoto) نامدار، آهنگساز Valkyria Chronicles اصلی و بسیاری دیگر از آثار حماسی و به یاد ماندنی، بار دیگر برای ساخت موسیقی‌هایی ارکستری بازگشته است.

در همین حین بد نیست به این نکته هم اشاره کنیم که طراح شخصیت‌های نسخه اول یعنی رایتا هونجو (Raita Honjou) در ساخت Valkyria Chronicles 4 دخیل خواهد بود. همچنین تصاویر جدیدی هم از بازی منتشر شده که می‌توانید در انتهای مطلب آن‌ها را ملاحظه نمایید.

بازی Valkyria Chronicles 4 در آمریکای شمالی و اروپا در سال ۲۰۱۸ و برای اکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. در ژاپن این بازی در ماه مارس برای پلی‌اسنیشن ۴ عرضه خواهد شد و در فصل تابستان شاهد عرضه آن برای نینتندو سوییچ خواهیم بود. در ژاپن نام این بازی Senjo no Valkyria 4 خواهد بود که ترجمه آن Valkyria of the Battlefield 4 است.

منبع متن: gamefa