از زمان عرضه کنسول نینتندو سوییچ شاهد پشتیبانی قوی از سوی اسکوئر انیکس نبودیم اما گویا قرار است این موضوع تغییر کند. مدیرعامل اسکوئر انیکس یعنی آقای Yosuke Matsuda اعلام داشت که این شرکت عنوان بزرگی را در بین ماه‌های آوریل الی E3 برای نینتندو سوییچ معرفی می‌کند. Matsuda در جلسه سرمایه‌گذاران درباره این بازی بزرگ مرموز […]

اسکوئر انیکس به‌زودی خبر از عرضه بازی بزرگی برروی سوییچ می‌دهد

از زمان عرضه کنسول نینتندو سوییچ شاهد پشتیبانی قوی از سوی اسکوئر انیکس نبودیم اما گویا قرار است این موضوع تغییر کند.

مدیرعامل اسکوئر انیکس یعنی آقای Yosuke Matsuda اعلام داشت که این شرکت عنوان بزرگی را در بین ماه‌های آوریل الی E3 برای نینتندو سوییچ معرفی می‌کند. Matsuda در جلسه سرمایه‌گذاران درباره این بازی بزرگ مرموز چنین گفت:

ساخت این بازی بزرگ در هردو استودیوهای خانگی و خارجی درحال توسعه است. ما این عنوان بزرگ را در بین ماه‌های آوریل الی E3 معرفی میکنیم.

در ادامه مدیرعامل اسکوئر انیکس ضمن خوش آمدگویی به کنسول سوییچ درباره ساخت‌ آی‌پی‌های تازه مخصوص این پلتفرم صحبت کرد.

نینتندو سوییچ از زمان عرضه درحال پیشرفت مستمر است و ما به چنین پلتفرم موفقی خوش آمد می‌گوییم. ما قصد داریم سرمایه‌گذاری برروی سوییچ را افزایش داده و تعدادی عناوین‌مان را برای عرضه برروی این کنسول آماده کنیم.

او در ادامه به این نکته اشاره داشت که نینتندو سوییچ به آن‌ها اجازه می‌دهد عناوین پیشین را دوباره عرضه برروی این کنسول کرده و همچنین با توجه به ویژگی‌های خاص کنسول، عناوین انحصاری ویژه‌ای برای بازی طراحی کنند.

گزارش مالی کامل شرکت اسکوئر انیکس به‌زودی برروی گیمفا قرار می‌گیرد.

منبع متن: gamefa