Left Alive

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DualShockers، شرکت Square Enix در نمایشگاه Tokyo Game Show همگان را با بازی اکشن Left Alive، غافلگیر کرد. "یوجی شینکاوا" (Yoji Shinkawa) یکی از توسعه دهندگان سابق سری بازی Metal Gear برروی این پروژه در حال کار است که باعث می‌شود هیجان خاصی نسبت به این بازی داشته باشیم. همچنین "شینجی هاشیموتو" (Shinji Hashimoto) که قبلا برروی سری بازی‌های Final Fantasy و Kingdom Hearts کار کرده است، کار تولید بازی Left Alive را برعهده دارد.

اخیرا یاسوکه ماتسودا، مدیر عامل شرکت Square Enix، در یک کنفرانس در مورد این پروژه گفت که برخلاف شایعات بازی کاملا شکل و شمایل و بزرگی یک بازی AAA را دارد. او در این رابطه افزود:

"ما می‌خواهیم که Left Alive، یک بازی AAA باشد اما قرار نیست هزینه‌های هنگفتی بابت توسعه‌اش بپردازیم. در ضمن این بازی قرار است بسیار حرفه‌ای، رضایت‌بخش و مورد قبول بازیکنان باشد بخاطر همین هزینه‌های مناسبی برای توسعه آن صورت می‌گیرد"

Left Alive یک بازی اکشن -شوتر و مملو از عناصر پساآخرالزمانی است. وقایع بازی در دنیای سری Front Mission اتفاق می‌افتند و بین نسخه‌های Front Mission 5 و Front Mission Evolved رخ می‌دهند. Left Alive دارای سه شخصیت اصلی خواهد بود که یکی از آن‌ها مونث است و با پیشرفت در بازی، بین آن‌ها سوئیچ می‌توانید سوئیچ کنید. شما می‌توانید هر سه شخصیت را در تصویر هنری زیر مشاهده کنید.


در آخر لازم بذکر است که Left Alive در سال 2018 برای PlayStation 4 و PC عرضه خواهد شد.

منبع متن: pardisgame