nintendo switch

سال 2017 رو به اتمام است، سالی که در آن Nintendo با عرضه کنسول موفق Nintendo Switch‌ خود را به عنوان رقیبی قدرتمند در عرصه کنسول‌های نسل فعلی معرفی کرد.

روزهای پایانی سال زمان خوبی است تا به بهترین محصولات عرضه شده در سال نگاهی بیندازیم. در همین راستا،‌ مجله تایم 10 وسیله الکترونیکی برتر سال 2017 را انتخاب کرده و Nintendo Switch در صدر این لیست قرار دارد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Nintendo Switch ،Gametransfers با کنار زدن محصولات شرکت‌هایی چون Samsung ،Microsoft ،Apple و Sony عنوان بهترین دستگاه الکترونیکی سال 2017 از دیدگاه مجله تایم را به خود اختصاص داد. یکی دیگر از نکات قابل توجه حضور SNES Classic Edition و Xbox One X در لیست 10 وسیله الکترونیکی برتر سال 2017 است و این خبری بسیار خوب برای بازار کنسول‌هاست.

دلیل انتخاب Switch به عنوان برترین دستگاه از دیدگاه مجله تایم ویژگی قابل حمل بودن آن است. ویژگی منحصر به فردی که به شما این امکان را می‌دهد نه تنها در خانه بلکه درهر جایی که هستید از بازی کردن با آن لذت ببرید بدون این‌که کیفیت بازی شما دچار افت شود.

10 وسیله الکترونیکی برتر سال 2017 از دیدگاه مجله تایم عبارت‌اند از:

1. کنسول Nintendo Switch

2. گوشی Apple iPhone X

3. لپ‌تاپ Microsoft Surface

4. کوادکوپتر DJI Spark

5. گوشی Samsung Galaxy S8

6. کنسول SNES Classic Edition

7. اسپیکر Amazon Echo

8. کنسول Xbox One X

9. ساعت هوشمند Apple Watch 3

10. دوربین Sony Alpha A7R III

به این ترتیب Nintendo‌ سال 2017 را با موفقیتی بزرگ به پایان می‌رساند. سالی که در آن این کمپانی نه‌تنها در زمینه سخت‌افزاری بلکه از لحاظ نرم‌افزاری نیز بسیار موفق عمل کرد. نمونه آن کسب عنوان برترین بازی سال توسط The Legend of Zelda: Breath of the Wild در مراسم Golden Joystick Awards و نامزد شدن این بازی در کنار بازی دیگر کمپانی Nintendo‌ یعنی Super Mario Odyssey برای به دست‌ آوردن عنوان بهترین بازی سال در مراسم The Game Awards 2017 است.

منبع متن: pardisgame