PlayerUnknown’s Battlegrounds یکی از پدیده‌های دنیای سرگرمی در سال جاری بوده است و این بازی در کمتر از یک سال نه تنها توانست که بازی بزرگی نظیر DOTA 2 را در شبکه Steam پشت سر بگذارد، بلکه به واسطه نامزدی در جایزه بهترین بازی سال 2017 از دید رویداد The Game Awards نشان داد که از لحاظ کیفی نیز یک بازی برجسته است.

به گزارش پردیس‌گیم، شاید برای شما این سوال پیش بیاید که در در زمینه‌ی رکوردهای جهانی گینس، چند رکورد متعلق به بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds است؟ سایت MCV با تحقیق در این رابطه متوجه شد که این بازی موفق به ثبت هفت رکورد در گینس شده است. این رکوردها بدین شرح است:

1- بدست آوردن رکورد بیشترین بازی تجربه شده در شبکه Steam طی یک زمان واحد با 1,984,278 بازیکن آنلاین در تاریخ سه شنبه، ۱۸ مهر ۱۳۹۶ (گینس هنوز میزان رکورد را آپدیت نکرده است)

2- سریع‌ترین بازی Early Access در شبکه Steam که تنها 79 روز پس از عرضه و در تاریخ شنبه، ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ به درآمد 100 میلیون دلاری دست پیدا کرد. 

3- اولین بازی صدرنشین در شبکه Steam که متعلق به شرکت Valve نیست. 

4- 16 روز؛ سریع‌ترین زمانی که یک بازی Early Access پس از عرضه در شبکه Steam موفق به فروش یک میلیون واحدی شده است.

5- 2.6 میلیون نفر؛ بیشترین میزان بازیکنی که یک بازی Early Access در شبکه Steam بدست آورده است.

6- 2.6 میلیون نفر؛ بیشترین میزان بازیکنی که یک بازی خارج از شرکت Valve در شبکه Steam بدست آورده است.

7- اولین بازی ویدئویی در شبکه Steam که به بیش از 2 میلیون بازیکن آنلاین به شکل همزمان دست یافته است.

نکته جالب این است که سیر صعودی بازی PUBG کماکان ادامه دارد و با عرضه بازی بر روی Xbox One طی ماه آینده، به نظر می‌رسد که باید شاهد ثبت شدن رکوردهای جدیدی از این بازی در گینس باشیم.

در پایان دیدگاه شما در مورد این خبر چیست؟ آیا شما بازی PUBG را تجربه کرده‌اید؟ از نظر شما این بازی شایسته چنین موفقیت‌هایی است؟

منبع متن: pardisgame