سرویس Xbox Game Pass روزبه‌روز فهرست بازی‌های خود را گسترش می‌دهد و ارزش سرویس خود را بالا می‌برد؛ حال این سرویس هفت بازی جدید دریافت می‌کند. در یکم دسامبر دارندگان این سرویس محبوب‌ می‌توانند از عنوان بزرگ Gears of War 4 به‌صورت رایگان بهره ببرند. در کنار این بازی بزرگ، عناوین دیگری چون Darksiders: Warmastered Edition و This War […]

۷ عنوان جدید به سرویس Xbox Game Pass اضافه می‌شود

سرویس Xbox Game Pass روزبه‌روز فهرست بازی‌های خود را گسترش می‌دهد و ارزش سرویس خود را بالا می‌برد؛ حال این سرویس هفت بازی جدید دریافت می‌کند.

در یکم دسامبر دارندگان این سرویس محبوب‌ می‌توانند از عنوان بزرگ Gears of War 4 به‌صورت رایگان بهره ببرند. در کنار این بازی بزرگ، عناوین دیگری چون Darksiders: Warmastered Edition و This War of Mine: The Little Ones نیز در لیست ماه دسامبر گیم پس دیده می‌شوند.

در ادامه می‌توانید لیست کامل هفت بازی رایگان ماه دسامبر سرویس Xbox Game Pass را مشاهده کنید.

  • Casey Powell Lacrosse 16
  • Darksiders: Warmastered Edition
  • Gears of War 4
  • Mass Effect
  • Mega Man 10
  • Sherlock Holmes: The Devil’s Daughter
  • This War of Mine: The Little Ones

همچنین این سرویس هم‌اکنون با پرداخت ماهیانه یک دلار برای ماه اول قابل خریداری است.

این روزها سرویس‌هایی چون EA Access و شبکه‌های تلویزیونی چون نتفیلیکس با ارائه چنین سرویس‌هایی از محبوبیت بالایی برخوردار هستند، حال مایکروسافت نیز وارد عمل شده است. سرویس شبیه به شبکه نتفیلیکس بوده یعنی شما هزینه‌ای را پرداخت می‌کنید و ماهانه به تعدادی بازی دسترسی رایگان پیدا خواهید کرد. در آخر این ماه بازی‌ها رایگان شده با بازی‌های دیگری جایگزین می‌شوند. بازی‌هایی چون  Halo 5: Guardians، Payday 2 ،NBA 2K16 و Lego Batman به‌صورت رایگان از طریق این سرویس در دسترس هستند. این عناوین چه به‌صورت آنلاین و چه به‌صورت آفلاین در دسترس قرار دارند. همچنین شما می‌توانید بازی‌های قرار گرفته در لیست را با ۲۰ درصد تخفیف و ۱۰ درصد تخفیف برای محتوای اضافی خریداری نمایید.

برای مشترک شدن سرویس Xbox Game Pass نیازی به اشتراک گلد نیست اگرچه برای تجربه بخش چندنفره همچنان نیاز است. هزینه این سرویس ۱۰ دلار ماهانه است.

منبع متن: gamefa