در ساختمانی که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، قرار است یک بازی اکشن و نقش‌آفرینی توسط سازندگان بازی Forza Horizon 3 خلق شود و به نظر می‌رسد که باید شاهد یک IP انحصاری جدید برای Xbox One باشیم. به گزارش پردیس‌گیم، ساعاتی قبل استودیو Playground Games با انتشار توئیتی از خرید ساختمانی جدید با هدف ساخت یک بازی نقش آفرینی و اکشن خبر داد. این بازی تحت نام رمز Project 2 در حال توسعه است و فعلا هیچ اطلاعاتی از آن نداریم.

اگر خاطرتان باشد، سال گذشته بود که آقای "رالف فالتن"‌، موسس استودیو Playground در مصاحبه‌ای اعلام کرد:

"ما احساس می‌کنیم که در ساخت بازی های ریسینگ بسیار موفق بودیم. همیشه نیز می‌توانیم که بهتر شویم اما اکنون دلمان می‌خواهد که در یک ژانر دیگر خود را ثابت کنیم. این هدف Project 2 می‌باشد. ما نیاز داریم که افرادی بسیار با استعداد را با تجربه‌ای که ما نداریم استخدام کنیم."

به نظر می‌رسد که Playground Games راهی مشابه استودیو Guerrilla Games را طی می‌کند؛ این استودیو هلندی نیز طی دوران کاری خود به طور کامل بر روی ژانر اکشن-شوتر تمرکز کرده بود اما در این نسل به سراغ یک بازی نقش آفرینی به نام Horizon: Zero Dawn رفت که از قضا بازی بسیار خوبی هم در آمد. اکنون با شناختی که از توانایی و استعدادهای Playground Games داریم و البته علم به این موضوع که این استودیو طی یک سال اخیر نفرات بسیار زیادی را جذب کرده است، می‌توان امیدوار بود که پروژه آن‌ها نیز تبدیل به یک عنوان عالی شود.

در انتها دیدگاه شما در مورد این خبر چیست؟  شما دوست دارید که پروژه تحت توسعه استودیو Playground یک بازی نقش آفرینی فانتزی - اساطیری نظیر The Witcher یا The Elder Scrolls باشد و یا این استودیو به سمت یک بازی نقش آفرینی با محوریت عناصر علمی تخیلی برود؟

منبع متن: pardisgame