پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای بازی Call of Duty: WW2، بازی جدید شرکت اکتیویژن (Activision)، که با عنوان Call of Duty Points شناخته می‌شود، در دسترس قرار گرفت. این مهم به منظور رفع مشکلات سرور این بازی اکشن و تیراندازی به تعویق افتاده بود و اینک برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار […]

Call of Duty Points برای بازی Call of Duty: WW2 در دسترس قرار گرفت

پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای بازی Call of Duty: WW2، بازی جدید شرکت اکتیویژن (Activision)، که با عنوان Call of Duty Points شناخته می‌شود، در دسترس قرار گرفت. این مهم به منظور رفع مشکلات سرور این بازی اکشن و تیراندازی به تعویق افتاده بود و اینک برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار گرفته است.

مشابه دیگر بازی‌های این سری محبوب، Call of Duty Points توسط پول واقعی نیز قابل خریداری خواهد بود و پس از آن می‌توان از طریق آن‌ها اقدام به خرید Rare Supply Drops برای بخش چند نفره و حالت زامبی بازی Call of Duty: WW2 کرد. Supply Drops چیزهایی مانند پوشش ظاهری اسلحه‌ها و سلاح‌هایی که پاداش‌های XP می‌دهند هستند. به نظر می‌رسد که سلاح‌های جدیدی با قابلیت‌های مختلف برای این بازی در راه باشد.

قیمت فعلی Call of Duty Points از ۱٫۹۹ دلار برای ۲۰۰ امتیاز آغاز می‌شود. دیگر گزینه‌ها شامل ۹٫۹۹ دلار برای ۱۱۰۰ امتیاز، ۱۹٫۹۹ دلار برای ۲۴۰۰ امتیاز، ۳۹٫۹۹ دلار برای ۵۰۰۰ امتیاز، ۷۴٫۹۹ دلار برای ۹۵۰۰ امتیاز و ۹۹٫۹۹ دلار برای ۱۳۰۰۰ هزار امتیاز می‌شود. یک Rare Supply Drop معادل ۲۰۰ امتیاز است. با ورود به بخش‌های Quartermaster و Headquarters می‌توانید به سادگی این امتیازها را مصرف کنید.

به‌روزرسانی‌های بیشتری برای بازی Call of Duty: WW2 در راه است بنابراین منتظر اطلاعات تکمیلی در این باره باشید. در راستای دیگر اخبار مرتبط با این بازی، مدتی قبل سرورهای اختصاصی آن فعال شدند. همچنین سازندگان این بازی وعده دادند که به زودی مشکلات بخش چند نفره آن بر طرف خواهند شد که از این نشانی می‌توانید به جزئیات بیشتری در این باره دست پیدا کنید. همچنین این بازی توانست بار دیگر در صدر جدول فروش بازی‌های ویدئویی در انگلستان قرار گیرد و به فروش فوق‌العاده خود ادامه دهد.

بازی Call of Duty: WW2 در حال حاضر برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد.

منبع متن: gamefa