فیل اسپنسر

آقای "فیل اسپنسر" نفر اول مدیریت بخش Xbox در شرکت Microsoft اخیرا در توئیت‌هایی گفته است که آن‌ها بشدت مشغول ارائه محتوا و جزئیات جدید در بخش‌های مختلف هستند؛ این بخش‌ها فقط شامل سخت‌افزار و کنسول Xbox One X نمی‌شود، بلکه مواردی نظیر Xbox Live، سیستم عامل ویندوز 10 و البته توسعه بازی‌های جدید را نیز شامل می‌شود.

به گزارش پردیس‌گیم، ساعاتی قبل خبر رسید که سازنده‌ی بازی Forza Horizon 3 (استودیو Playground) مشغول ساخت یک بازی جهان‌باز در ژانر نقش آفرینی است. این تنها یک طرف ماجرا می‌باشد و استودیوهای شاخصی نظیر 343 Industries و The Coalition نیز مشغول توسعه بازی‌های انحصاری معرفی نشده‌ای برای Microsoft هستند. 

اخیرا آقای اسپنسر در مورد این بازی‌های معرفی نشده گفته است:

"من در مورد عملکردمان در سه حوزه سخت‌افزار، سیستم عامل و Xbox Live احساس خوبی دارم. اما یک بخش چهارم یعنی بازی نیز وجود دارد و کار توسعه بازی‌های جدید آغاز شده است. از نظر من باید هر چهار بخش گیمینگ در شرکت ما قوی و مستحکم باشند"

در حال حاضر ما می‌دانیم که طی سال آینده Microsoft بازی‌های انحصاری نظیر Sea of Thrives، Crackdown 3 و State of Decay 2 را خواهد داشت. همچنین عناوین مستقلی نظیر Last Night و Ori and the Will of the Wisps نیز تاکنون در بین کنسول‌ها تنها بر روی Xbox One تایید شده‌اند. اما جدای از این موارد احتمالا Microsoft بازی‌های معرفی نشده‌ای نیز دارد که در صدر آن‌ها پروژه جدید 343 Industries ، The Coalition و Playground Games قرار دارد.

در انتها دیدگاه شما در مورد این خبر چیست؟ از نظر شما Microsoft برای عناوین انحصاری آینده خود باید به سمت ادامه دادن فرانچایزهای بزرگی نظیر Gears of War و Halo برود و یا تمرکز خود را بر روی توسعه عناوین و ای‌پی‌های جدید بگذارد؟

منبع متن: pardisgame