تخفیفات جمعه سیاه در صدر اخبار روزهای اخیر قرار داشته است و سرانجام شبکه Steam نیز به این جریان پیوست و از امشب به طور رسمی فروش پاییزه شبکه Steam آغاز شد. به گزارش پردیس‌گیم، به مانند هر سال شاهد تخفیف خوردن بازی‌های بسیار زیادی هستیم که برخی از آن‌ها با تخفیفاتی قابل توجه و وسوسه‌انگیز رو‌به‌رو شده‌اند.


از جمله نکات برجسته این لیست می‌توان به  Middle-earth: Shadow of War با تخفیف 33 درصد، Dark Souls III با تخفیف 60 درصد، Rainbow Six Siege با تخفیف 50 درصد، Black Desert Online با تخفیف 50 درصد و For Honor با 60 درصد تخفیف اشاره کرد.

از سوی دیگر برخی از سری بازی‌های مشهور نیز تخفیفات قابل توجهی دریافت کرده‌اند. مثلا سری Resident Evil با تخفیف 87 درصدی در دسترس قرار گرفته است، دو سری بازی DiRT و Sniper Elite نیز 80 درصد تخفیف خورده‌اند و سری بازی Fallout با تخفیف 75 درصدی یک فرصت عالی را برای طرفدارانش رقم زده است.


شما می‌توانید با مراجعه به صفحه رسمی تخفیفات، لیست کامل آن‌ها را مشاهده نمایید. لازم بذکر است که این تخفیفات تا روز سه‌شنبه 7 آذر ادامه دارد و شما می‌توانید از این معاملات ارزشمند استفاده کنید. همچنین هم‌اکنون با مراجعه به بخش فروشگاه پردیس‌گیم، امکان خرید کارت‌های اعتباری Steam وجود دارد.

این مطلب بروزرسانی می‌شود ...

منبع متن: pardisgame