Need for Speed Payback

Electronic Arts به‌تازگی عنوان کرده که تغییراتی را در سیستم پیشرفت و ارتقای ماشین‌ها در بازی Need for Speed Payback اعمال کرده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Dualshockers،‌ تیم توسعه بازی در استودیو Ghost Games اعلام کرده که با دقت بازخوردها را زیر نظر دارد و قبول دارد که زمان موردنیاز برای ارتقا دادن بسیاری از ماشین‌ها بسیار زیاد است. به همین دلیل تغییراتی به نفع بازیکنان در بازی اعمال شده است.

اول‌ این‌که زمان لازم برای تجدید قطعات در فروشگاه‌های tune-up از 30 دقیقه به 10 دقیقه کاهش یافته است. کامل کردن رویدادها (Events)، مراحل Bait Crate و مسابقه دادن با رانندگانی که به صورت اتفاقی با آن‌ها مواجه می‌شوید (Roaming Racers) برای شما امتیازهای REP‌ و Bank بیش‌تری به همراه خواهد داشت.

به علاوه نفرات اول Speedlist حتما یک قطعه جایزه می‌گیرند و نفرات دیگری که در رویداد شرکت کرده‌اند نیز 50 درصد شانس برنده شدن قطعه را دارند. ضمن این‌که احتمال به دست آوردن سیستم تعلیق بادی (Air Suspension) بیش‌تر شده است.

تغییرات Need for Speed Payback به همین‌جا ختم نخواهد شد و سازندگان قول داده‌اند که بر اساس بازخوردهای بازیکنان تغییرات بیش‌تری را اعمال کنند و "سیستم پیشرفت و ارتقای ماشین‌ها را به تجربه‌ای لذت‌بخش‌تر برای بازیکنان تبدیل کنند."

علاوه بر مواردی که در بالا به آن‌ها اشاره شد،‌ تغییرات دیگری نیز هستند که به زودی در یک پچ منتشر خواهند شد، از جمله اضافه شدن قطعات باکیفیت‌تر به فروشگاه‌های tune-up‌ بازی. در ادامه به طور خلاصه به تغییرات اعمال شده و تغییراتی که در قالب یک پچ به بازی اضافه می‌شوند اشاره می‌کنیم:

تغییراتی که هم‌اکنون اعمال شده‌اند:

-  افزایش امتیازهای REP‌ و Bank به دست‌آمده از طریق شرکت در رویدادها

- افزایش امتیازهای REP و Bank به‌دست‌آمده از طریق گذراندن مراحل Bait Crate

-  افزایش امتیازهای REP‌ و Bank حاصل از مسابقه دادن با Roaming Racer‌ها

- افزایش احتمال برنده شدن قطعات از طریق Speedlist‌

- افزایش احتمال به دست آوردن Air Suspension از طریق لوت‌باکس‌ها (Shipments)

- افزایش جزئی امتیازهای REP و Bank برای کسانی که مسابقه را با رتبه‌ای غیر از اول به پایان می‌رسانند

تغییراتی که در قالب یک پچ به بازی اضافه می‌شوند:

- فروشگاه‌های tune-up دارای قطعات باکیفیت‌تری خواهند بود

-  کارت‌های سیستم Targeted Roll در فروشگاه‌های tune-up موارد بهتری را شامل خواهند شد

- قطعه‌های به دست‌آمده از طریق برنده شدن در رویدادها ارتقا خواهند یافت

- رفع مشکلات در جهت بهبود پایداری بازی

- بهبود عملکرد بازی

منبع متن: pardisgame