کشف هیولایی جدید در Bloodborne پس از گذشت 3 سال

بازیکنان سخت‌کوش عنوان Bloodborne، پس از سه سال از زمان عرضه، هیولای جدیدی را کشف کرده‌اند که گمان می‌کردیم از بازی حذف شده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Eurogamer، این هیولای آتشین و غول‌پیکر، اولین بار در سال 2014 و در نمایشی زنده توسط کارگردان بازی آقای "هیدتاکا میازاکی" (Hidetaka Miyazaki) در نمایشگاه Playstation Experience 2014 مشاهده شده بود. این دشمن در یکی از سیاه‌چاله‌هایی که به صورت تصادفی در بازی تولید می‌شوند، ظاهر شده بود. با این حال با عرضه‌ی عنوان محبوب Bloodborne در سال 2015، کسی نتوانست او را در هیچ کجای بازی بیابد و بسیاری از بازیکنان و رسانه‌های مختلف، گمان کردند که این دشمن از بازی حذف شده است.

حالا پس از 3 سال و پس از سفرهای بی‌شماری که گیمرها به اعماق سیاه‌چاله‌ها داشته‌اند، بالاخره این هیولای جنجالی از اعماق تاریک بازی بیرون آمده و بازیکنان را پس سالها سوپرایز کرد. این کشف توسط گروهی از بازیکنان با نام‌های کاربریِ KolbrotKommander و MorosNyx انجام شده است و شما می‌توانید در ویدیوی زیر رودررویی و کشف این موجود را همراه با اولین پیدایش آن در نمایش سال 2014، مشاهده یا دانلود کنید:

 

دانلود با کیفیت HD  - دانلود با کیفیت SD 

اعلام شده است، این موجود که گونه‌ای کمیاب از Undead Giantها می‌باشد، ممکن است در گذشته چندین بار توسط بازیکنان کشف شده باشد، اما بدلیل اینکه بسیاری از شکارچیان احتمال دارد آنرا موجودی معمولی در بازی تلقی کنند، از آن گذر کرده و دقت کافی را نکرده‌اند.

نظر شما چیست؟ آیا دوست دارید برای ملاقات با دشمن تازه یافت شده‌ی بازی، دوباره به سیاه‌چاله‌های عمیق Bloodborne قدم بگذارید؟

منبع متن: pardisgame