بخش داستانی Gwent تاخیر خورد

عنوان Gwent: The Witcher Card Game چندین ماه است که بصورت بتا در دسترس قرار گرفته است و بازیکنان بسیاری قبل از عرضه‌ی نهایی که در اوایل سال 2018 انجام خواهد شد، بصورت رایگان در حال تجربه‌ی آن هستند. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Kotaku، طبق وعده‌های گذشته بازیکنان انتظار داشتند که بخش کمپین داستان بازی با نام Thronebreaker را در اواخر امسال بالاخره تجربه کنند اما به نظر می‌رسد گیمرها باید کمی بیشتر صبر پیشه کنند.

شرکت CD Projekt Red در بیانیه‌ای اعلام کرده است: "Thronebreaker، بخش داستانیِ عنوان Gwent است که حال در سال 2018 عرضه خواهد شد. ما تصمیم گرفتیم که مقیاس این کمپین را بزرگتر کنیم و برای اینکار به زمان بیشتری احتیاج داریم. تغییر زمان عرضه، همیشه مقوله‌ای بوده است که برای ما بسیار مهم است؛ با این حال اگر بدانیم که نتیجه‌ی کار بهتر خواهد بود، ما هیچ وقت در تاخیر زدن بازی مکث نمی‌کنیم."

طبق برنامه‌ریزی‌ها، در نظر گرفته شده است که پس از عرضه‌ی نهایی Gwent، بازی با آپدیت‌های و پشیبانی‌های مکرر و بسیار زیاد همراه خواهد شود و در این کار از بتای بازی پیشی خواهد گرفت. این رویکرد به نظر می‌رسد برای رقابت با بازیهای محبوبی مانند Heathstone بسیار حیاتی است و می‌تواند طرفداران جدیدی را برای بازی دست و پا کند.

نظر شما چیست؟ آیا تا به حال توانسته‌اید Gwent را تجربه کنید؟

منبع متن: pardisgame