هم اکنون می‌توانید نسخه‌ی آزمایشی و رایگان Wolfenstein II: The New Colossus را تجربه کنید

اگر هنوز به خرید و تجربه‌ی عنوان تحسین‌شده‌ی Wolfenstein II: The New Colossus شک دارید، شرکت Bethesda برای شما یک نسخه‌ی آزمایشی تهیه کرده است تا شک خود را به یقین تبدیل کنید!

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DualShockers، این نسخه‌ی آزمایشی به بازیکنان اجازه می‌دهد که اولین مرحله‌ی عنوان Wolfenstein II را بصورت رایگان تجربه کنند. این نسخه از امروز بر روی پلتفرم‌های PC، PS4 و Xbox One در دسترس قرار گرفته است و شما می‌توانید هم‌اکنون با جدیدترین ماجراجویی‌های BJ Blazkowicz همراه شوید.

لازم به ذکر است که در صورت تجربه‌ی نسخه‌ی آزمایشی، سیو و پیشروی شما قابلیت اضافه شدن به نسخه‌ی اصلی را دارد و مطمئن باشید که در صورت خرید نسخه‌ی کامل مجبور به تکرار مرحله‌ی موردنظر نخواهید شد. همینطور بهتر است بدانید که نسخه‌ی کامل این عنوان بر روی فروشگاه‌های PSN، Xbox Live و Steam تخفیف 50 درصدی خورده است و در حال حاضر می‌توانید آن را با یک پیشنهاد طلایی با قیمت 30 دلار تهیه کنید.

در پایان پیشنهاد می‌کنیم که به دیگر تخفیف‌های جمعه‌ی سیاه در Playstation Store، Xbox Live و Steam نیز نگاهی داشته باشید و تا فرصت هست، از آنها استفاده کنید.

منبع متن: pardisgame