عنوان PlayerUnknown’s Battlegrounds به زودی از از حالت دسترسی زودهنگام استیم خارج شده و رسما به بازر عرضه می شود. حال سازندگان این عنوان به تازگی از دو سلاح جدید برای این عنوان رونمایی کرده اند. اکانت رسمی توییتر عنوان PlayerUnknown’s Battlegrounds شب گذشته در پستی از دو سلاح جدید رونمایی کرد که این سلاح ها به […]

سلاح های جدیدی به بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds اضافه می شود

عنوان PlayerUnknown’s Battlegrounds به زودی از از حالت دسترسی زودهنگام استیم خارج شده و رسما به بازر عرضه می شود. حال سازندگان این عنوان به تازگی از دو سلاح جدید برای این عنوان رونمایی کرده اند.

اکانت رسمی توییتر عنوان PlayerUnknown’s Battlegrounds شب گذشته در پستی از دو سلاح جدید رونمایی کرد که این سلاح ها به زودی در دسترس خواهند بود:

بسیار هیجان زده هستیم تا دو سلاح جدید را معرفی کنیم که این هفته بر روی سرورهای آزمایشی در دسترس خواهند بود.

سلاح اول DP-28 نام داشته که در تمامی نقاطی جزیره Erangel یافت می شود و سلاح دوم نیز به صورت انحصاری مخصوص دراپ های بازی بوده و AUG A3 نام دارد

DP-28  یک مسلسل سبک و دارای خشاب ۴۷ تایی است که از اسکوپ  ۴x و نشانه گیری لیزری پیشتیبانی می کند. در حالی که سلاح دوم AUG A3 نام داشته و یک سلاح تهاجمی بولپاپ است که دارای کالیبر ۵٫۶ میلیمتری بوده و فقط از طریق دراپ‌ها در بازی در دسترس خواهد بود.

PlayerUnknown’s Battlegrounds یک عنوان تیراندازی آنلاین چند نفره است که در ماه مارس ۲۰۱۷ به صورت دسترسی زودهنگام در اختیار کاربران استیم قرار گرفت. حال دسترسی زودهنگام این بازی اواخیر امسال به پایان رسیده و نسخه نهایی آن رسما برای رایانه‌های شخصی منتشر می شود. کاربران اکس باکس وان نیز می توانند در تاریخ ۱۲ دسامبر(۲۱ آذر) این عنوان موفق را تجربه کنند.

در حالی که استودیوی بلوهول انتظار داشته است این عنوان چیزی در حدود ۲۰۰ یا ۳۰۰ هزار نسخه بفروشد اما به نظر می رسد میزان فروش آن در سال جاری فراتر از این میزان بوده است به طوری که  PlayerUnknown’s Battlegrounds به بیش از دو میلیون کاربر هم زمان دست دست یافته است.

در تازه ترین خبرها در ارتباط با عنوان PlayerUnknown’s Battlegrounds می توانید عناوین خبری تصاویری از نقشه جدید عنوان PUBG منتشر شد، PlayerUnknown’s Battlegrounds به لیست بازی‌های ایکس‌باکس وان اکس اضافه شد و سازندگان PUBG قول می‌دهند که بزودی با متقلبین بشدت برخورد خواهد شد را در وب سایت گیمفا مطالعه کنید.

منبع متن: gamefa