Steam Awards

به گزارش پردیس‌گیم هم‌زمان با فروش پاییزه شبکه استیم، شرکت Valve اسامی بخش‌های مختلف دومین دوره جوایز سالانه استیم را اعلام کرد. همان‌طور که انتظار می‌رفت مانند سال گذشته اسم‌های عجیبی برای این جوایز در نظر گرفته شده است که در ادامه به آن‌ها اشاره می کنیم:

- جایزه "جهان به اندازه کافی ترسناک و ظالمانه هست پس بیایید با هم کنار بیاییم"

بازی‌ها برای سرگرمی و خوشحالی ما هستند. برای این‌که زنگ تفریحی باشند تا از اندوه‌‌های زندگیمان رها شویم. به همین دلیل این جایزه به بازی‌ تعلق می‌گیرد که دارای نبرد و کشت‌وکشتار نباشد و حس خوبی را به بازیکنان منتقل کند.

- جایزه "انتخاب‌ها مهم هستند" 

این جایزه به بازی‌ تعلق می‌گیرد که انتخاب‌های زیادی را در شرایط مختلف پیش روی شما می‌گذارد. مثلا بازی‌ که در آن شما برای نزدیک شدن به دشمن خود راه‌های زیادی را پیش رو دارید و می‌توانید از بین آن‌ها انتخاب کنید.

- جایزه "مدام به خوابم می‌آید" 

اسم این جایزه کمی گمراه‌کننده است، زیرا این جایزه به بازی‌ تعلق می‌گیرد که نه‌تنها در خواب بلکه در تمام لحظه‌های بیداری نیز شما را درگیر خود می‌کند.

- جایزه "اسپاگتی مامان" 

برنده این جایزه یک بازی فوق‌العاده پراسترس خواهد بود. بازی‌ که تمام اعصاب شما را درگیر می‌کند و در حین آن تا جایی پیش می‌روید که زانوهایتان سست می شود و دوستتان باید به شما یادآوری کند که نفس بکشید!

- جایزه "عذری در کار نیست"

 این جایزه برای عنوانی است که شما آن را بی هیچ قید و شرطی دوست دارید. این بازی ممکن است نقص‌های زیادی داشته باشد ولی مهم این است که شما آن را دوست دارید و از آن لذت می‌برید.

- جایزه "دستور غارت بده و سگ های جنگی رو رها کن"

 این جایزه به عنوانی تعلق می‌گیرد که به شما اجازه می‌دهد هرج‌ومرج زیادی در آن به پا کنید.  

- جایزه "توقف ناباوری"

 گاهی اوقات بازی‌ها عناصر مضحکی را در خود دارند. ممکن است این عناصر مربوط به داستان بازی باشند یا روش‌های غلبه بر موانع و یا حتی مربوط به شخصیت اصلی بازی. برنده این جایزه عنوانی است که یکی از عناصر اصلی آن در خارج از دنیای بازی کاملا احمقانه به نظر می‌رسد ولی در محیط بازی چیزی کاملا عادی و قابل باور است.

- جایزه "روح ویتروویوس"

این جایزه با اشاره به طرح مرد ویتروویوسی اثر لئورناردو داوینچی به عنوانی تعلق می‌گیرد که کاراکتری ایده‌آل و دوست‌داشتنی در آن وجود دارد. این کاراکتر می‌تواند انسان،‌ آدم فضایی و یا هر چیز دیگری باشد.

- جایزه "نمی‌توان آن را توضیح داد"

 این جایزه برای عنوانی است که نمی‌توان آن را با کلمات توصیف کرد. باید آن را بازی کنید تا متوجه شوید چگونه است.

- جایزه "کار آمیخته با عشق"

این جایزه به عنوانی تعلق می‌گیرد که سال‌های زیادی از عرضه آن می‌گذرد ولی سازندگان هنوز آن را پشتیبانی کرده و برای آن محتوای جدید منتشر می‌کنند.

- جایزه "فوق‌العاده است پسر 2"

این جایزه در اولین دوره جوایز سالانه استیم در سال گذشته نیز وجود داشت. برنده این جایزه عنوانی خواهد بود که داستان آن به شدت ذهن شما را درگیر می‌کند و شما را به دنیای دیگری می‌برد.

- جایزه "حتی بهتر از آن چیزی است که فکر می‌کردم"

 همان‌طور که از نام آن پیداست،‌ این جایزه برای بازی‌ در نظر گرفته شده که فراتر از حد انتظار شما بوده است.

- جایزه "خودت بنویس"

 فکر می‌کنید چه جایزه دیگری می‌توانست در این فهرست حضور داشته باشد؟

لازم بذکر است که کاربران شبکه استیم می‌توانند تا تاریخ 28 نوامبر (7 آذر) نامزدهای موردنظر خود برای جوایز ذکر شده را انتخاب کنندانتخاب شما برای برنده جوایز بالا کدام بازی‌ها هستند؟ لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع متن: pardisgame