مایکل پکتر در مورد لوت‌باکس‌ها: قانون‌گذارانی که آن را شرط‌بندی می‌دانند دیوانه هستند

همان‌طور که می‌دانید جنجالی که به واسطه پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای عنوان Star Wars: Battlefront II پیش آمده در حال بزرگ‌تر شدن است و به نظر می‌رسد که پیامد‌‌هام مهم سیاسی‌ نیز در بر خواهد داشت. همین دیروز بود که دولت‌هایی همچون دولت کشور بلژیک آن را قمار نامیدند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GameTransfers آقای "مایکل پکتر" (Michael Pachter) که بیشتر به سبب اینکه تحلیلگرِ شرکت Wedbush بوده و پیش‌بینی‌های در زمینه‌های مرتبط با بازی می‌کند، شهرت دارد به تازگی در مورد این اتفاق جدید صحبت کرده است. اگرچه امروز بعد از شکایت مطرح‌شده از سوی ایالت هاواییاو از این‌گونه پرداخت‌های دورن برنامه‌ای جمایت نکرد ولی درباره سیسات‌مدارانی که این‌گونه‌ چیزها را مورد تحقیق قرار داده‌اند صحبت‌هایی کرد.

به گفته وی مقایسه لوت‌باکس‌ها و پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای با شرط‌بندی اصلا منطقی نیست و بازی‌هایی که دارای چنین چیزهایی هستند، هیچ چیز خاصی را به خطر نمی‌اندازند.

"پکتر" در جواب به "برایان کرِسنته" (Brian Crescente) خبرنگار Glixel که مطرح کرده بود آیا امکان دارد مسائلی نظیر لوت باکس‌ها به دیگر بازی‌ها نیز سرایت کند یا نه پاسخ داد:

"این اتفاق رخ نمی‌دهد و قانون‌گذاران نیز دیوانه هستند. شرط بندی درمورد ریسک برای بردن چیزی محسوس و قابل‌لمس است؛ اگر چیزی که برنده می‌شوید را نتوان خرید و فروش کرد و به صورت پول نقد درآورد، شرط‌بندی نیست. ختم کلام! این دیوانه‌ها باید هرچه سریع‌تر استعفا دهند."

بعد از این صحبت فردی به "پکتر" یادآوری کرد که براساس تعریف وی، بازی Counter-Strike: Global Offensive و دیگر عناوین شبیه به آن نظیر Playerunknowns’s Battleground شرط‌بندی حساب خواهند شد چرا که امکان فروختن عناوینی که برنده می‌شوید در این عناوین وجود دارد. بعد از این نیز "پکتر" با گفتن اینکه چنین چیزی ممکن است ولی قضیه آن با جریان پیرامون Star Wars: Battlefront II متفاوت است، به صحبت‌هایش پایان داد.

نظر شما در مورد صحبت‌های آقای "پکتر" چیست؟ به نظر شما لوت‌باکس‌ها شرط‌بندی حساب می‌شوند یا نه؟ لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع متن: pardisgame