شرکت بزرگ تنسنت (Tencent) اعلام کرده است که از این به بعد وظیفه‌ی انتشار PlayerUnknown’s Battlegrounds در چین را بر عهده خواهد داشت. البته با ایجاد تغییرات اندکی در بازی. تنسنت قبل از اینکه Battlegrounds را در فروشگاه‌های چین عرضه کند، به‌خاطر قوانین و محدودیت‌های این کشور، تغییرات کوچک و نامحسوسی را در این بازی […]

تنسنت عنوان PlayerUnknown’s Battlegrounds را در چین عرضه خواهد کرد

شرکت بزرگ تنسنت (Tencent) اعلام کرده است که از این به بعد وظیفه‌ی انتشار PlayerUnknown’s Battlegrounds در چین را بر عهده خواهد داشت. البته با ایجاد تغییرات اندکی در بازی.

تنسنت قبل از اینکه Battlegrounds را در فروشگاه‌های چین عرضه کند، به‌خاطر قوانین و محدودیت‌های این کشور، تغییرات کوچک و نامحسوسی را در این بازی محبوب و معروف بتل رویال پیاده خواهد کرد. با خشونت موجود در این عنوان و تفاوت آن با “ارزش‌های اصلی اجتماعی، هنجارهای اخلاقی و فرهنگ سنتی چین”، تنسنت از ایجاد تغییرات لازم اطمینان حاصل خواهد کرد تا مشکلی در عرضه و توزیع بازی نداشته باشد.

با این حال، در حال حاضر مشخص نیست که چه تغییراتی و تنظیماتی برروی Battlegrounds اعمال می‌شود گرچه تقریباً مشخص است که عمده تغییرات در زمینه‌ی خشونت بازی صورت می‌گیرند. برای مثال امکان دارد که خون از بازی حذف شود یا رنگ آن دچار تغییر شود. بسیار جالب است که ببینیم بلوهول استودیوز و تنسنت چگونه عنوان خود را با قوانین چین تطبیق می‌دهند.

PlayerUnknown’s Battlegrounds، ساخته‌ی بلوهول و برندن گرین (Brendan Greene)، هم‌اکنون در سرویس دسترسی زودهنگام استیم قرار دارد و قرار است در ۱۲ دسامبر (۲۱ آذر) نیز به برنامه‌ی Game Preview کنسول ایکس‌باکس وان راه یابد. همچنین انتظار می‌رود که تا پایان سال جاری میلادی شاهد خروج این بازی به شدت محبوب از سرویس دسترسی زودهنگام استیم و انتشار نسخه‌ی کامل و اصلی‌اش باشیم.

منبع متن: gamefa