تحلیل:‌110 میلیون واحد از Nintendo Switch به بازار فرستاده خواهد شد؛ موفقیت Wii‌ تکرار می‌شود

واضح است که Nintendo Switch در اولین ماه‌های خود بسیار موفق بوده است. با این حال هنوز شک‌هایی مبنی بر تداوم فروش این کنسول در مدت زمان طولانی وجود دارد. برخی معتقدند که لقب "پرفروش‌ترین" از این کنسول گرفته خواهد شد اما افرادی اینطور فکر نمی‌کنند. یکی از این افراد، تحلیل‌گری به‌نام Morningstar است که فکر می‌کند Switch می‌تواند موفقیت Wii را تکرار کند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gametransfers، با توجه به سایت NASDAQ، این تحلیل‌گر پیش‌بینی می‌کند 110 میلیون واحد از کنسول Switch در چرخه‌ی عمر آن به بازار ارسال خواهد شد و این بدین دلیل است که Nintendo توانسته برخی از مشکلات مربوط به کمبود این کنسول در انبار‌ها را حل کند. همچنین برخی از خانواده‌ها به بیش از یک دستگاه Nintendo Switch نیاز پیدا کرده‌اند و به علاوه اینکه تحلیل‌گران خوش‌بین هستند که چندین شرکت ترد-پارتی علاقه‌مند به پشتیبانی از این کنسول شده‌اند و این‌ هم باعث افزایش فروش آن می‌شود

"Nintendo در افزایش ظرفیت تولید خود موفق بوده است و به همین دلیل قادر خواهد بود کنسول‌های Switch بیشتری را در فصل تعطیلات به بازار بفرستد. احتمالا هر خانواده به بیش از یک کنسول Switch نیازمند خواهد بود و در نتیجه می‌توان انتظار داشت این کنسول موفقیت Wii را که توانست به فروشی 102 میلیون واحدی دست یابد تکرار کند."

البته باید اشاره کرد که تمامی این‌ها تنها پیش‌بینی و نظر هستند و فقط زمان می‌تواند پاسخ درستی بدهد. نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا موفقیت Wii باری دیگر تکرار خواهد شد؟

منبع متن: pardisgame