Ubisoft با همکاری Triotech در حال کار برروی رویدادی برای تجربه Assassins’ Creed به صورت واقعیت‌مجازی است

Ubisoft پیش از این نیز با برگزاری رویدادی به نام Rabbids Virtual Reality Ride برای خرگوش‌های جالب و محبوب خود در زمینه واقعیت‌مجازی برنامه‌هایش را نمایش داده بود؛ اکنون نیز آن‌ها با همکاری شرکت سرگرمی‌های تعاملی Triotech قصد خلق تجربه‌‌ای جدید براساس واقعیت‌مجازی از سری Assassin’s Creed را دارند.

همان‌طور که می‌دانید Assassin’s Creed یکی از بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین فرنچایزهای Ubisoft است؛ علاوه بر ساخت بیش از 10 نسخه اصلی، چندین نسخه فرعی و اقتباس سینمایی نیز از این سری صورت گرفته است. تمرکز اصلی این سری برروی اکتشاف و ماجراجویی در برهه‌های زمانی بااهمیت تاریخ است. شرکت Triotech که به جاذبه‌های دیجیتالی جذاب شهرت دارد، محتوای ارائه‌شده توسط Ubisoft را به یک تجربه VR تبدیل خواهد کرد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از VRFocus این رویداد در مرکز اصلی Ubisoft در شهر Montreal کانادا برگزار خواهد شد. بازدیدکنندگان قادر خواهند بود تا با استفاده از واقعیت‌مجازی تجربه‌ای عمیق در دنیای Assassin’s Creed داشته باشند. بنیان‌گذار و مدیرعامل Triotech یعنی آقای "ارنست ییل" (Ernest Yale) در این مورد اظهاراتی داشته که در ادامه آن را مشاهده می‌کنید:

"ما در طول چند سال گذشته روند تکامل تکنولوژی واقعیت‌مجازی را مشاهده کرده‌ایم؛ و این احساس را داریم که با در نظر گرفتن محتوا و تکنولوژی چیزی برای عرضه در این عرصه داریم. ولی خب مهم‌ترین چیز تجربه مصرف‌کنندگان است. "


خانم "دبرا پپیِرنیک" (Deborah Papiernik) معاون ارشد بخش تجارت‌های جدید Ubisoft نیز در این مورد اظهار داشته:

"این همکاری بخشی از استراتژی Ubisoft برای بازکردن درهایی جدید در دنیای عظیم بازی‌هایی نظیر Rabbids و Assassin’s Creed است. این تکنولوژی به ما اجازه می‌دهد تا علاوه بر به دست‌آوردن مخاطبانی جدید، تجربه‌هایی عمیق و لذت‌بخش برای طرفداران‌مان به ارمغان بیاوریم"

Ubisoft برروی دنیای سرگرمی‌هایی که براساس مکان‌ها هستند، به عنوان بخشی از استراتژی جدید خود سرمایه‌گذاری و ریسک بزرگی کرده است. هدف آن‌ها ایجاد تنوع در دیگر بخش‌های سرگرمی و استفاده مثبت از تکنولوژی‌های عمیق نظیر واقعیت‌مجازی است.

یکی دیگر از معاونان ارشد Ubisoft یعنی آقای "ژان ده ریویرز" (Jean de Rivières) در این مورد گفته است:

"Ubisoft از نزدیک و با دقت موقعیت‌های مخصوص به بازار سرگرمی‌های این چنینی را زیر نظر داشته است. ما متوجه شده‌ایم که مصرف‌کنندگان واقعیت‌مجازی مشتاق تجریه‌ای پیچیده در این زمینه هستند. این می‌تواند یک شبیه‌ساز، واقعیت مخلوط (Mixed Reality) و یا ویژگی‌های چند‌نفره باشد. از این رو تیم‌های ما Rabbids VR Ride را توسعه دادند. این سرگرمی یک شبیه‌ساز جنبشی بود که حسی واقعی از شتاب، پرواز، ترس از ارتفاع و ... را شبیه‌سازی می‌کرد. البته این چالش‌های بسیاری برای ما به وجود آورد و به همان مقدار نیز سبب به وجود‌آمدن موقعیت‌هایی برای یادگیریِ چیزهای جدید شد. برای مثال نحوه کنترل دیدِ 360 درجه و یا ساخت روایت‌های مبتنی بر VR از جمله این چیزها بود."

به نظر می‌رسد که طی سال‌های آینده پای سری بازی‌های بزرگ Ubisoft به دنیای واقعیت مجازی باز خواهد شد. اما دیدگاه شما در این رابطه چیست؟ شما دوست دارید کدام یک از بازی‌های مطرح این شرکت را بصورت واقعیت مجازی تجربه کنید؟

منبع متن: pardisgame