در اوایل سال جاری میلادی بود که شرکت اسکوئر اینکس، عنوان Final Fantasy XII: The Zodiac Age را منتشر کرد. این بازی بازسازی شده که در واقع از نسخه ۱۲ سری افسانه‌ای Final Fantasy ساخته شده بود، بازی‌بازان کهنه کار و طرفداران قدیمی سری را به دوران گذشته برد و خاطرات شیرینی را زنده کرد. چندی […]

یک تم هدیه به‌ مناسبت فروش یک‌ میلیونی Final Fantasy XII: The Zodiac Age منتشر شد

در اوایل سال جاری میلادی بود که شرکت اسکوئر اینکس، عنوان Final Fantasy XII: The Zodiac Age را منتشر کرد. این بازی بازسازی شده که در واقع از نسخه ۱۲ سری افسانه‌ای Final Fantasy ساخته شده بود، بازی‌بازان کهنه کار و طرفداران قدیمی سری را به دوران گذشته برد و خاطرات شیرینی را زنده کرد. چندی پیش بود که شرکت اسکوئر اینکس اعلام کرد بازی Final Fantasy XII: The Zodiac Age برروی کنسول پلی‌استیشن ۴، از مرز فروش ۱ میلیون نسخه‌ای عبور کرده است. این میزان فروش، حاصل جمع فروش دیجیتالی و فیزیکی بازی بود که برای یک عنوان بازسازی شده (آن هم با سبک و سیاقی خاص پسند) عدد و رقم راضی کننده و خوبی به شمار می‌آمد.

حال، شرکت اسکوئر اینکس تصمیم دارد با دادن هدیه‌ای جالب و زیبا به بازی‌بازان، فروش ۱ میلیون نسخه ای بازی Final Fantasy XII: The Zodiac Age را جشن بگیرد. این شرکت به تازگی یک تم زیبا و با طراحی هنری فوق‌العاده را به عنوان هدیه برای کنسول پلی‌استیشن ۴ منتشر کرده است. طراح هنری این تم زیبا، آقای Hideo Minaba بوده که کارگردان هنری بازی نیز به شمار می‌رود و در این تم، روستای Eruyt را به تصویر کشیده است.

اگر می‌خواهید دسکتاپ کنسول پلی‌استیشن ۴ خود را با این تم زیبا تزیین کنید، می‌توانید آن را از اینجا، برای منطقه آمریکای شمالی دریافت نمایید. متاسفانه این تم هنوز برای کاربران اروپایی در دسترس قرار داده نشده اما اگر صاحب یک حساب اروپایی هستید؛ می‌توانید تم را از یک حساب آمریکای شمالی دانلود کرده و با Primary کردن آن در دیگر حساب ها نیز از آن استفاده نمایید.

با این که تم هدیه بازی Final Fantasy XII: The Zodiac Age به صورت داینامیک یا پویا نیست، اما موسیقی و طرح هنری بسیاری زیبایی داشته و ارزش دانلود کردن را دارد.

شما می‌توانید تریلر زمان عرضه این عنوان را از اینجا تماشا نمایید. همچنین برای مشاهده تحلیل فنی بازی Final Fantasy XII: The Zodiac Age برروی کنسول های پلی‌استیشن ۴ و پلی‌استیشن ۴ پرو به اینجا بروید. این بازی هم‌اکنون به صورت دیجیتالی و فیزیکی در سراسر دنیا در دسترس است. همچنین می‌توانید در زیر، تصویر تم هدیه بازی را مشاهده کنید:

منبع متن: gamefa