اواخر سال 95 بود که مدیر استودیو Playground Games اعلام کرد که آن‌ها قرار است به دو تیم تقسیم شوند و تیم دوم استودیو مشغول ساخت یک بازی جدید و متفاوت از ژانر سری Forza Horizon خواهد شد. سپس روز گذشته به طور رسمی اعلام شد که این پروژه، یک بازی نقش‌آفرینی-اکشن و جهان‌باز است.

با این وجود شاید برای بسیاری از مردم، ساخت یک بازی نقش آفرینی توسط کسانی که همیشه بازی رانندگی-مسابقه‌ای ساخته‌اند، عجیب به نظر برسد اما خود استودیو Playground Games نیز کاملا نسبت به این ضعف آگاه است و برای رفع آن به سراغ جذب نفرات مهم و کارکشته‌ای رفته است.

به گزارش پردیس‌گیم، اخیرا وبسایت gamesindustry طی گزارش گفته است که تیمِ دوم Playground Games شامل نفرات مهمی می‌شود که اکثریت آن‌ها طی ماه‌های اخیر به استودیو اضافه شده‌اند. "شان آی‌اِستون" توسعه دهنده سابق Kojima Productions، "ویل کِنِدی" طراح مراحل GTA V و "خوان فرناندز" طراح ارشد Hellblade: Senua’s Sacrifice از جمله نفراتی هستند که اخیرا به استودیو Playground Games اضافه شده‌اند.

همچنین براساس گمانه‌زنی‌های صورت گرفته، تیمِ دوم Playground Games شامل 200 نفر می‌شود، پس کاملا می‌توان انتظار داشت که شاهد یک پروژه وسیع از لحاظ حجمِ توسعه باشیم. از سوی دیگر جذب این نفرات ما را امیدوار می‌کند که ترکیب شور و شوق اعضای سابق با استعداد و تجربه اعضای جدید، زمینه‌ساز خلق یک بازی نقش‌آفرینی جذاب و دیدنی شود.

هنوز مشخص نیست که پروژه جدید Playground چه نام دارد اما فعلا با نام رمز Project 2 شناخته می‌شود. در انتها دیدگاه شما در مورد این خبر چیست؟ با توجه به جذب این نفرات جدید، از دید شما اکنون Playground Games می‌تواند آماده خلق یک بازی ژانر نقش‌آفرینی شود؟

منبع متن: pardisgame